Vriendinnen gezocht omgeving Amersfoort/Leusden

03-02-2019 20:27 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Mirriemirrie en opzoek naar leuke contacten in de regio Amersfoort / Leusden. Ik ben 33 jaar, samenwonend en heb een zoontje van bijna 1,5 jaar. Wij wonen nog niet zo lang in deze regio en ik mis wat gezellige contacten. Ik ga graag eens wat drinken op het terras/café, naar de bioscoop of gewoon lekker kletsen op de bank met een kop thee. Ook zou ik graag weer gaan sporten, met iemand samen is dat natuurlijk gezelliger!

Zou jij het leuk vinden om een keer wat leuks te doen ( sporten is niet een eis hoor :-D ) stuur dan een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Beste Mirriemirrie,

Wat toevallig, ik zit te searchen naar woonervaringen van nieuwkomers in Amersfoort en kom jouw oproepje tegen. Wij verhuizen deze zomer richting de stad (zijn ons nu nog aan het oriënteren) maar zou het leuk vinden om alvast contacten aan te gaan. Ik laat een groot sociaal netwerk achter (roermond maar kom uitspronkelijk uit den haag) en dat vind ik best moeilijk! Daarbij zie ik dat we dezelfde interesses hebben. Bourgondiër in hart en nieren! Waar komen jullie vandaan? Ben heel benieuwd hoe het je bevalt in Amersfoort en wellicht heb je nog tips voor ons! Groetjes, debra (30 jr)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mirriemirrie,

Wat leuk ik lees net je oproepje nadat ik zelf een oproepje wilde plaatsen.
Ik ben Ilona en ben 34 jaar en woon sinds mei 2018 in Amersfoort samen met mijn man en twee kinderen van 2 en 4 jaar.
Wij zijn verhuisd vanuit Nieuw-Vennep ivm werk van mijn man, dus moeten weer nieuwe concten maken.
Het lijkt mij dus erg leuk om in contact te komen.

Ik hou van hardlopen, met mijn kinderen op pad gaan, films/series kijken, winkelen, uit eten gaan, en ik samen met mijn man zitten we sinds kort op stijldansen.
Ik werk zelf in de gehandicaptenzorg.

Ik hoop van je terug te horen.

Groetjes Ilona
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk al wat reacties!

Debra88: gaan jullie ook verhuizen vanwege werk? Ik vind Amersfoort verrassend leuk. We hebben tijdelijk in Amersfoort gewoond en nu sinds een jaar in Leusden.

Iloon: Wij zijn destijds voor mijn werk verhuisd vanuit Deventer. Ik werk ook in de gezondheidszorg. Leuk dat je samen gaat stijldansen. Mijn vriend krijg ik niet zover ;-)

. Als jullie mij een mailtje sturen kunnen we wellicht wat plannen om iets te drinken?

Groetjes!
mirriemirrie wijzigde dit bericht op 06-03-2019 12:17
4.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Ik heb je een mailtje gestuurd. Heb je deze ontvangen ?

Groetjes Iloon

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven