Festival vriendinnen gezocht! <30jaar

09-02-2019 15:05 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Aangezien mijn vriendinnen niet zo houden van festivals, lijkt het mij leuk om met een gezellige groep wat festivals af te gaan! Ik ben van veel marken thuis (Awakenings, lowlands, Rock Werchter, mysteryland etc..) en altijd in voor gezelligheid!

Let me know als je in bent voor wat leuke feestjes/festivals :)
Alle reacties Link kopieren
Hey! Waar woon je? Ik hou zelf ook van festivals maar heb niet altijd iemand om mee te gaan. En wat gezelligheid is altijd welkom! :)
Alle reacties Link kopieren
hi meid bij mij ook dat probleem,ik wil een groep maken van gezellige mensen om naar festival te gaan.lijk mij super leuk.waar komen jullie van dan?ik uit hilversum
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik ben ook van plan om deze en volgende zomer weer lekker naar festivals te gaan. Ik kom uit Alkmaar. Let me know!
Alle reacties Link kopieren
ah gezellig,hoe kunnen we een groep maken om contact te houden.om om samen meshien naar een festival gaan?

ik hoor het wel van jullie meiden
Alle reacties Link kopieren
Leuk meiden!! Ik kom uit Gelderland!

Ideetje om Facebookgroep te maken??
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik kom uit Zeeland maar voor een goed feestje heb ik wel een ritje over :) wat voor festivals bezoeken jullie/heb je op de planning staan? Ik ga sowieso naar Milkshake (wss zaterdag), City of Dance heel weekend, Pussy Lounge wintercircus en waarschijnlijk Decibel :)
Alle reacties Link kopieren
hi meid,ik ga ook naar miikshake op zaterdag,zullen we samen gaan?ik ga volgende wek naar grazyland moulin rouge,en wil ook naar pussy lounge gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hii meiden leuk dat jullie hier wat mee willen doen, ik kom zelf ook uit Gelderland! Lijkt me leuk om met jullie in contact te komen...Let me know ;) ;)
Alle reacties Link kopieren
Georgina2019 ik ga milkshake ook de zaterdag, met mn beste vrienden dan wel. Bedoel je pussy lounge wintercircus? Je mag me ook een pb doen hoor :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!

Wij hebben een facebookgroep met allemaal leuke meiden die regelmatig naar feestjes en borrels gaan. Misschien leuk om te joinen? Via de link kun je bij de groep komen: https://bit.ly/2M7qjSJ

Scheelt weer een nieuwe groep opzetten ;) leeftijd richt zich wel op ongeveer 25-35 jaar.

Groetjes! De Dansmeisjes
Wat een leuk initiatief! Ik wil ook graag vaker naar festivals maar vriendinnen houden daar ook niet zo van. Ik kom zelf uit de buurt van Arnhem en Nijmegen.

Lijkt me leuk om in contact te komen!
Alle reacties Link kopieren
Hey!
Wat een leuk idee, ik loop tegen hetzelfde aan. Ik wil graag naar festivals en feestjes, maar mijn vriendenkring is of geen fan/al gesetteld.
Is er al een groep gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij even een linkje sturen met je fb pagina? Om een groep te maken moet ik 1 persoon uitnodigen!
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur je even per PB!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog niks binnen!
Alle reacties Link kopieren
Dansmeisjes schreef:
25-02-2019 23:08
Hoi meiden!

Wij hebben een facebookgroep met allemaal leuke meiden die regelmatig naar feestjes en borrels gaan. Misschien leuk om te joinen? Via de link kun je bij de groep komen: https://bit.ly/2M7qjSJ

Scheelt weer een nieuwe groep opzetten ;) leeftijd richt zich wel op ongeveer 25-35 jaar.

Groetjes! De Dansmeisjes
Hoi Dansmeisjes!

Jullie richten je toch alleen op feestjes in Amsterdam of niet?
Alle reacties Link kopieren
hoi,
Hier uit Den Haag, ik wil ook mee. Ben alleen wel ouder dan 35 is dat erg?
.
anoniem_383957 wijzigde dit bericht op 21-07-2020 21:19
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn van plan om uit te breiden door heel NL. Maar voor nu voornamelijk Amsterdam. Maar de festivals die zijn overal! En zetten wij er ook op.
Alle reacties Link kopieren
Heey, ik wil wel meedoen met festivals en lekker drankjes doen, ben wel 19 jaar maar leeftijd maakt opzich niet uit. :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben 29jr en kom uit Amsterdam en ben ook hard opzoek naar festival maatjes! Waar kom je zelf vandaan? Ik heb namelijk een klein Whatsapp groepje gemaakt met wat gezellige meiden om o.a. mee naar festivals te gaan mocht je interesse hebben :)
Graag zou ik mij aansluiten bij de groep als dat mag.
30+ en omgeving Rotterdam :)

Ik heb ook een oproep geplaatst voor Decibel voor wie interesse heeft.
Alle reacties Link kopieren
Wat gezellig! Is er al een app groepje?
Alle reacties Link kopieren
Omgeving Eindhoven maar heel gezellig. Ga zeker mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven