Meiden uit Amsterdam en omstreken 30+

11-02-2019 10:07 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden van viva!

Ik ben op zoek naar meiden uit Amsterdam en omstreken waar ik zo af en toe spontaan wat leuks mee kan gaan doen zoals bijv samen lunchen, dansen bij Thuishaven, hardlopen, even wat drinken en gezellig kletsen over van alles en nog wat, of samen in de auto springen en naar het strand toe rijden voor een wandeling, een tv uitzending bijwonen, (make up) cursus volgen etc. Er zijn zoveel leuke dingen!
Ik ben 32, single, en voor mijn gevoel ben ik in de bloei van mijn leven. Ik ben extravert, een tikkeltje rebels, ondernemend en een echte kakelkous. Stuur mij gerust een berichtje als mijn profiel je aanspreekt, lijkt me erg leuk!
Ik woon redelijk aan de rand van het Gooi, ben met 15 min in Amsterdam dus dat is geen enkel probleem:-)

Groetjes Annemarie
Alle reacties Link kopieren
Hoi Annemarie!

We hebben een facebookgroep vol gezelligheid. Leuke groep meiden die alleen maar uit breidt tussen 25-35 jaar uit Amsterdam en omgeving. We organiseren regelmatig borrels en stapavondjes, dus daar kan je zeker leuke meiden leren kennen. Via deze link kun je naar de groep gaan: https://bit.ly/2M7qjSJ

Hopelijk tot daar!

Groetjes de Dansmeisjes
Alle reacties Link kopieren
HI Annemarie!,

Lijkt me leuk om een keer samen wat te doen. Ik ben zelf 29 jaar, single en woon in Amsterdam. Ik heb nog geen ervaring met Viva dus geen idee hoe ik je een privé bericht kan sturen.

Groetjes,

Jolanda

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven