Nieuw vriendinnen gezocht Amsterdam

11-02-2019 12:19 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden!

Mijn zus en ik wonen sinds kort in Amsterdam en hebben met z'n tweeën een leuk appartementje gevonden! We kennen hier wel een aantal mensen maar omdat wij het grootste deel van ons leven in Brabant hebben gewoond en beide niet in Amsterdam zelf studeren zouden we graag meer vrienden opdoen om leuke dingen mee te doen (vooral in de zomer lekker chillen)! We zijn beide 25 jaar en houden erg van muziek, chillen in het Vondelpark (waar we praktisch naast wonen:)), netflixen, winkelen, reizen, uitgaan en festivals! Ook staan we er open voor om het sporten weer een beetje op te pakken hehe ;)

Het zou leuk zijn als hier eventueel een groepje vriendinnen uit zou komen!

Aangezien het denk ik voor iedereen wel fijn is om te weten met wie je praat, kunnen we via DM wellicht Facebook accounts delen ;).

Liefs Carlijn en Irene
anoniem_370153 wijzigde dit bericht op 11-02-2019 17:23
9.74% gewijzigd
Hi Carlijn en Irene,

Klinkt erg gezellig. Ik woon helaas niet in Amsterdam, maar ben er wel vaak te vinden in verband met mijn studie en werk. Ik kom uit Limburg, en woon nu in Hilversum. Als het jullie leuk lijkt kunnen jullie een pb sturen:). Ohja, ik ben 22.
Ik zou je Facebook toch echt even verwijderen en je OP aanpassen ivm teveel herkenningsperunten. Niet iedereen zit hier met de beste bedoelingen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik heb jullie ook een pb gestuurd :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven