Vriendinnen gezocht omg. Leiden/Den Haag

15-02-2019 18:50 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Even onder een ander account ivm teveel persoonlijke informatie.

Het lijkt me leuk om wat meiden te leren kennen in de omgeving van Leiden of Den Haag. Ik werk in een mannenomgeving en merk dat ik het contact met vrouwen een beetje mis. Graag start ik een groepje met dames die het leuk vinden om af en toe te borrelen, ergens een hapje te eten, naar de film te gaan, een spelletjesavond te houden enzovoorts.

Ik werk fulltime in Den Haag en woon vlakbij Leiden, dus (een van) beide steden zou voor mij ideaal zijn. Ik ben 28 jaar, werk voor de overheid , ben getrouwd en heb twee katten. Voel je je aangesproken, dan hoor ik het graag!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog niet lang geleden verhuisd naar een plaats vlak bij Den Haag en heb hier in de buurt ook nog geen vriendinnen. Lijkt mij dus zeker leuk!
Ik ben 25 en woon samen met mn vriend en heb een kat.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me hartstikke leuk! Ik woon in Den Haag, ben 33 jaar, getrouwd en heb twee kinderen. Ik zou het erg leuk vinden jullie beter te leren kennen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik heb jullie prive berichtje gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Ik heb ook een berichtje gestuurd.
Ik ben 28 jaar, en woon samen met mijn vriend en 2 katten vlakbij Leiden.
Alle reacties Link kopieren
Joehoe, ik ben ook op zoek naar leuke vriendinnen in Den Haag. Ik ben hier net komen wonen en heb geen vriendinnen in de buurt wonen. Ben 31 jaar en woon samen met mijn vriend. Koffie of wijn somewhere?
Hoi meiden lijkt me ook leuk om mee te doen ;) ik ben 28 jaar woon in centrum Leiden met mijn man, twee kinderen en kat :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Klinkt gezellig. Een van mijn voornemens was meer leuke dingen doen en meer nieuwe mensen ontmoeten.

Ik ben 27 en woon in Voorburg, werk oa in Den Haag. Als jullie plannen maken zou ik graag meedoen!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook heel leuk! Ik ben 27 en woon in Voorburg, werk in Den Haag. Heb een relatie. Mijn vriendje is ook mijn beste vriend. Ik zou graag meer meiden vriendinnen leren kennen !
Alle reacties Link kopieren
Is 35 jaar te oud? Anders sluit ik me graag aan. Ik woon vlak bij Den Haag en werk in Voorburg.
En katten zijn hier in huis ook goed vertegenwoordigd :)
Alle reacties Link kopieren
👋

Hoe staat het inmiddels met de vorderingen in jullie contact? Ik ben 34 woon in de buurt van leiden en zou graag aansluiten als dat nog kan
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ook ik zou me nog in het groepje willen aansluiten. Ik ben 30 jaar ik woon sinds 2 jaar weer in den haag en ik zoek ook leuk meiden contact. Ik heb een vriend. Geen kinderen of huisdieren. Komt misschien nog ;-).

Als.de interesse er nog is dan laat even een berichtje achter.

Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Lijkt mij nog steeds hartstikke leuk! Hoe pakken we het aan?

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur je even een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Ha allen,
Kan ik me nog aansluiten? Ben 25 jaar, werk fulltime in den haag, maar ken hier nog niet veel mensen. Zou graag eens afspreken.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi, allemaal

Ik ben 34 en woon in Den Haag samen met mijn hond.
Het lijkt mij hartstikke leuk om in contact te komen om iets leuks te gaan ondernemen.


Groetjes, 8-)
Alle reacties Link kopieren
Hoooi!!! Ikzelf (25jr.) woon ook in Den Haag en het lijkt me leuk om mijn vriendenkring wat meer uit te breiden. Is een whatsapp groepje misschien een idee? :blond:
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Weet niet of het al te laat is maar ik sluit me graag aan. Ik ben 29 en woon en werk in leiden, geen vriend of huisdieren haha. Wel zin in een drankje en een dansje, bios of strand!
Lijkt me leuk om in contact te komen.
Xx
Hi!

Lijkt mij ook gezellig zo nu en dan eens wat te doen. Woon nu 2 jaar in Den Haag met vriend en onderhand 3 katjes😁.
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal.

Ik ga aanstaande vrijdag uit in het Paard Den Haag, feestje heet Mama Africa. Als je dit soort muziek leuk vind en je wil graag uit en tegelijkertijd nieuwe vriendinnen maken, stuur me dan een berichtje dan maak ik een whatsapp groep aan voor vrijdag of Facebook Messenger als jullie dat chiller vinden.

We kunnen vooraf een drankje doen om elkaar eerst te leren kennen in de entreehal bij Paard. Ik neem enkele andere meiden mee, kun je natuurlijk ook doen als je niet gelijk alleen wil aansluiten.

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven