Singlesmeet

17-02-2019 10:10 17 berichten
Ik wil graag een singlesmeet organiseren, aangezien ik na wat gesprekken in het unhappy singles topic het idee heb dat daar behoefte aan is. Een geslaagde meet moet mogelijk zijn als ik voorbij de grenzen van het forum kijk :D .

Wat: Een meet met een ongeveer gelijk aantal mannen en vrouwen
Waar: Utrecht
Wanneer: Zaterdag 30 maart 2019
Voor wie: Vrouwen en mannen op Viva en daarbuiten van ca. eind 20 tot eind 40
Daarbuiten?: Aangezien er op Viva meer vrouwen dan mannen zijn zullen we de mannen ergens anders moeten opduiken aangezien dit geen "10 vrouwen voor Sheldon" meet moet worden o_o . Ik heb een idee hoe dat zou kunnen lukken maar dat wil ik nog even verder uitwerken :)


Wat gaan we doen en hoe meld je je aan?: We verzamelen tussen 11:15 en 11:45 bij het ontmoetingspunt op Utrecht Centraal, vlakbij de uitgang naar Hoog Catharijne. Vanaf daar lopen we het centrum in richting een plek om te lunchen, bijvoorbeeld Jozef eten & drinken. Rond een uur of twee gaan we naar een museum. Tips zijn welkom, ik denk zelf aan museum Speelklok. Eventueel naborrelen bij een cafe-restaurant zoals bijvoorbeeld Mick O'Connells.

edit: Het lukt niet om buiten Viva voldoende mannen te vinden, waardoor deze meet niet gaat werken helaas.
anoniem_648d485e974d4 wijzigde dit bericht op 22-02-2019 14:45
Reden: Idee was leuk, uitvoering lukt niet.
13.73% gewijzigd
Wat een leuk idee :)
(ik mag niet mee doen.)
Leuk initiatief! Ik ga nadenken want single
Julus schreef:
17-02-2019 10:16
Leuk initiatief! Ik ga nadenken want single
Gewoon doen joh!
Zie het als een leuk dagje uit met vreemden. Zonder verwachtingen.
Ja zo zie ik het ook. Toch weer een leuk uitje ipv alleen zijn inderdaad
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee. Alleen moet er 3 uur voor treinen.
Maar wie weet levert het je iets moois op..
Leuk idee!
Julus schreef:
17-02-2019 10:20
Maar wie weet levert het je iets moois op..
Dat zou een bonus zijn :)
Ana_Isabel** schreef:
17-02-2019 10:18
Gewoon doen joh!
Zie het als een leuk dagje uit met vreemden. Zonder verwachtingen.
Dat is precies de insteek: geen geforceerde een-op-een gesprekjes of "ik moet hier een leuke partner vinden" sfeer maar met een groepje gelijkgestemde geesten wat gezelligs doen :cheer2:
Sheldon-Lee-Cooper schreef:
17-02-2019 10:32
Dat is precies de insteek: geen geforceerde een-op-een gesprekjes of "ik moet hier een leuke partner vinden" sfeer maar met een groepje gelijkgestemde geesten wat gezelligs doen :cheer2:
Prima toch?
In een ver verleden ook een meeting meegemaakt van een zekere chatsite. Daar zijn ook wat stelletjes aan overgebleven.
Juist omdat het ongedwongen was en de nadruk niet op "daten" lag, maar een hele gezellige dag.
Wat een leuk idee!
Ik denk er even over na.
33 & female
Ben benieuwd of doorgaat :)
En mensen die op het zelfde geslacht vallen? Organiseer je daar ook iets voor? Leuk idee trouwens hoor!!!
Marigold1986 schreef:
18-02-2019 01:11
En mensen die op het zelfde geslacht vallen? Organiseer je daar ook iets voor? Leuk idee trouwens hoor!!!
Uh... het is al lastig genoeg om genoeg hetero mannen en vrouwen binnen een redelijk leeftijdsbereik bij elkaar te krijgen. Als ik ook nog rekening moet gaan houden, of iets extra moet gaan organiseren voor alle overige geaardheden dan komen er maar 1 a 2 mensen per meet ;). Voel je echter vrij om zelf iets te organiseren, of meldt je gewoon aan in de hoop dat er meer LGBTers rondlopen. Vergeet niet dat het gewoon een singlesmeet is he, geen "ik moet en zal een date vinden" meet, hoewel ik wel probeer iedereen een kans te bieden.
Sheldon-Lee-Cooper schreef:
18-02-2019 09:25
Uh... het is al lastig genoeg om genoeg hetero mannen en vrouwen binnen een redelijk leeftijdsbereik bij elkaar te krijgen. Als ik ook nog rekening moet gaan houden, of iets extra moet gaan organiseren voor alle overige geaardheden dan komen er maar 1 a 2 mensen per meet ;). Voel je echter vrij om zelf iets te organiseren, of meldt je gewoon aan in de hoop dat er meer LGBTers rondlopen. Vergeet niet dat het gewoon een singlesmeet is he, geen "ik moet en zal een date vinden" meet, hoewel ik wel probeer iedereen een kans te bieden.
Nou weetje, iig superleuk dat je het organiseert... Vroeg het me gewoon af ;-)
Ik krijg helaas buiten Viva niet de (juiste) mensen bij elkaar, dus het gaat niet lukken om een goede man/vrouw verhouding te krijgen. Jammer, het was een leuk idee maar deze meet gaat 'm dus niet worden :sigh:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven