Meiden uit Amsterdam en omgeving 30+

17-02-2019 17:32 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi viva meiden,

Kort geleden hebben Stephanie en ik elkaar leren kennen via het viva forum. Zij komt uit Amstelveen, ikzelf woon 15min bij Amsterdam vandaan. Wij beiden zijn graag en veel in Amsterdam te vinden. Het klikt heel goed tussen ons en daarom lijkt het ons leuk om nog wat meiden te leren kennen om zo een leuk groepje te vormen met meerdere enthousiastelingen!

Steekwoorden: uitgaan, drankjes doen, ijhallen, shoppen, uit eten (sushi heerlijk!), bios, vondelpark, terras, een uitzending bijwonen, hammam-dagjes etc Whatever maar leuk is!

Denk jij bij dit berichtje nou Hey, dat lijkt me gezellig! Stuur dan even een privebericht naar mij zodat we in contact kunnen komen:-)

Groetjes Annemarie
Alle reacties Link kopieren
Hoi Annemarie,

Ik woon in Amsterdam en het lijkt me leuk iets met jullie te ondernemen. Je kan mij een PM sturen want die van jou werkt niet.

Hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je pbtjes ontvangen en reactie terug gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Beste Annemarie,

het lijkt mij ontzettend leuk om met jullie af te spreken. Kun je mij een reactie sturen?

groeten Norah
Alle reacties Link kopieren
Hee Annemarie, wat een suuuuperleuk berichtje! Woon in Utrecht en ben ook supergraag in onze mooie hoofdstad. Mochten jullie nog frisse aanwas zoeken, dan lijkt het mij zeker leuk om eens kennis te maken. Kan ik je nog een PB sturen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat dit ook al een oude post is, maar ik stuur ook nog even een PB. Lijkt me leuk om aan te sluiten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven