Reisgenootje gezocht | lekker luie vakantie | mei, juni

18-02-2019 15:26 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal, lieve reizigers,

Binnenkort (mei, juni?) zou ik graag 7-10 dagen lastminute het vliegtuig pakken naar een heerlijke zonnige bestemming.

Het enige dat ik wil is lui zijn, boek lezen, gezellig hebben, muziekje luisteren, van de zon genieten, terrasje pakken en lekker eten (ik ben een levensgenieter, maar geen dronken die-hard feestganger!).

Wie gaat er mee? Misschien gezellig om met een groepje van 4-6 mensen (v/m) te gaan? Ik dacht zelf aan een zonzekere bestemming in Portugal of Spanje.

Ik zie jullie enthousiaste reacties graag tegemoet!
anoniem_141914 wijzigde dit bericht op 22-02-2019 17:51
6.01% gewijzigd
Dat is niet mijn type vakantie maar waarom niet alleen gaan als je wilt luieren en een boek lezen?
Alle reacties Link kopieren
Boek lezen, muziek luisteren, lui zijn, dat gaat toch veel beter als je lekker in je eentje gaat? Waarom ga je niet solo? Doe ik zo vaak. Heerlijk.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Je kunt idd beter alleen gaan als je 'n relax vakantie wil.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het wel: een terrasje, uit eten en gezellig doen is leuker met anderen
Alle reacties Link kopieren
Ach genoeg mensen die een dergelijke vakantie met een partner of vriendin ondernemen. Ik snap het wel, gezamenlijk de voorpret beleven, samen uit eten of op een terrasje zitten. Je alleen vermaken in het gezelschap van anderen kan ook fijn zijn.
Alle reacties Link kopieren
Beste redbulletje, patsy--stone en TsumTsum, lief dat jullie reageren, maar ik vind het juist gezelliger om samen vakantie te vieren :-)
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
18-02-2019 16:01
Ik snap het wel: een terrasje, uit eten en gezellig doen is leuker met anderen
Precies, dat!
Alle reacties Link kopieren
Timetraveler schreef:
18-02-2019 16:02
Ach genoeg mensen die een dergelijke vakantie met een partner of vriendin ondernemen. Ik snap het wel, gezamenlijk de voorpret beleven, samen uit eten of op een terrasje zitten. Je alleen vermaken in het gezelschap van anderen kan ook fijn zijn.
Zo is het maar net, Timetraveler
Is het jouw bedoeling om een kamer te delen of de huurauto? Of wel alles gewoon voor jezelf en vrijblijvend met elkaar uit eten etc?
Alle reacties Link kopieren
Nee, in principe gewoon samen op reis, ieder een eigen kamer, tenzij de vriendschappelijke klik zodanig is, dat een kamer delen geen issue is. Maar eerst maar eens een reisgenootje vinden. :cheer:

Anyone?
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
18-02-2019 16:01
Ik snap het wel: een terrasje, uit eten en gezellig doen is leuker met anderen
Nou dat ligt er maar net aan met wie! Haha... en al helemaal als je diegene nog niet kent. Ik moet er niet aan denken, om meteen dagenlang met iemand opgescheept te zitten, aan wie je je misschien al na 1 dag kapot ergert. Maar goed anderen zijn daar misschien makkelijker in.

En wat is er mis met in je eentje genieten van een terras en uit eten gaan, genieten van het eten, het uitzicht, het mensenkijken? En dat boek waar ze het over had? Hoezo is dat automatisch 'leuker' met anderen? Vind ik echt onzin.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je wel hoor. Ben ook een relax persoon maar toch vind ik die dingen ook chiller met andere mensen. Vakantie zou ik misschien niet snel aandurven tenzij je al eerder had gemeet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven