Begin veertig, Amsterdam, geen kinderen

21-02-2019 21:53 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik woon in Amsterdam en werk na studies aan de kunstacademie in de creatieve sector als zelfstandig freelancer (HBO). Het lijkt me om leuk meer eigenwijze zelfstandige types te ontmoeten van rond de 35-45 om gewoon leuk te kletsen of iets mee te ondernemen, museumpje of picknicken in het Vondelpark (ja, die zon die komt er weer aan toch?).
Ik heb momenteel geen vriend, geen kinderen (wat ik op zich wel lekker rustig vind).
IK ga graag naar musea, film, eet meestal wel gezond maar het moet wel lekker zijn, houd erg van wijn maar toevallig dacht ik laatst ik drink eens even een paar maanden niet. Ik probeer 1-3 keer per week te sporten met de sauna als beloning (anders is het niet leuk).
Ik heb totaal geen huisje-boompje-beestje bestaan en dat is ook niet mijn ambitie (eigenlijk krijg ik daar een benauwd gevoel bij), ik denk dat ik graag autonoom mijn eigen weg ga.
Ik ben geen enorme reiziger, maar binnen Europa vind ik een stedentripje naar Parijs of Berlijn nog wel leuk.
Belangrijk voor mij zijn zaken uitspreken, eerlijkheid, openheid en ook tegen een grapje kunnen of om jezelf kunnen lachen.

Lijkt me leuk om meer leuke mensen te ontmoeten, dus laat wat horen als je je aangesproken voelt via een prive bericht. Zal even checken wat dat werk! 8-) 8-)
Hey, heb geprobeerd je een pb te sturen, maar weet niet of het werkt??
Voor de zekerheid toch maar mijn email: diamond.shapes@gmail.com :-]
Alle reacties Link kopieren
Beste lalalo77,

ik ben 38. Ik woon nu sinds twee maanden in Amsterdam en ben getrouwd en heb een kat. Ik ben op zoek naar nieuwe mensen om samen mee de stad te ontdekken. Ik ben gek op musea, films, literatuur, lezingen, theater maar ook lekker eten!

Ik hoor graag van je, Norah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven