Vriendin ( nen ) gezocht lelystad

03-03-2019 20:52 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben een jonge vrouw van 33 jaar en sinds 3 jaar woonachtig in lelystad. Ik ben moeder van 2 kinderen 9 en 11 jaar. Ik ben op zoek naar een lieve vriendin of vriendinnen club om lief en leed mee te delen en leuke dingen mee te doen zoals bioscoop of sappen hapje eten dagje sauna of samen op de bank met een wijntje goede gesprekken voeren of lol hebben. Ben jij ook op zoek naar een goede dierbare vriendin neem dan contact met me op! Lijkt me super leuk!
Hoi Eline, leuke oproep! Ik woon niet in Lelystad zelf maar in Almere dus erg vlakbij. Wel ben ik iets ouder dan jij, 42 maar mocht dat niet uitmaken dan mag je me een PB sturen.

Mijn hobby's: borrelen, uit eten, terrasje pakken, winkelen, concertbezoeken, stedentrips en inderdaad ook lekker op de bank kletsen met een wijntje erbij. Altijd gezellig! Na een mislukte emigratie ben ik zelf ook op zoek naar nieuwe vriendschappen in de buurt. Het lijkt me leuk iets van je te horen!
Alle reacties Link kopieren
Eline1011 schreef:
03-03-2019 20:52
Hallo ik ben een jonge vrouw van 33 jaar en sinds 3 jaar woonachtig in lelystad. Ik ben moeder van 2 kinderen 9 en 11 jaar. Ik ben op zoek naar een lieve vriendin of vriendinnen club om lief en leed mee te delen en leuke dingen mee te doen zoals bioscoop of sappen hapje eten dagje sauna of samen op de bank met een wijntje goede gesprekken voeren of lol hebben. Ben jij ook op zoek naar een goede dierbare vriendin neem dan contact met me op! Lijkt me super leuk!
Hallo Eline,

Je oproep is inmiddels al bijna een jaar oud. Maar mocht je het nog steeds leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen, dan hoor ik graag wat van je.
Ik ben Nicole (41) en woon sinds 4 jaar in Lelystad, samen met mijn vriend.
Ik hou van dezelfde dingen die jij omschrijft en vind het dan ook leuk om wat mensen in de omgeving te kennen om af en toe wat leuks te doen.
Ik hoor graag van je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven