Friezen?!

07-04-2019 20:45 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Lijkt het jou ook wel wat je vriendinnenkring uit te breiden?

Ik ben 32, huisje, boompje, beestje, een kindje, een leuke baan en al veel kennissen maar doordat ik veel-te-vaak verhuisd ben, weinig echte vriendschappen.

Graag zou ik nieuwe mensen leren kennen, die het liefst ook nog een beetje 'in de buurt' wonen.
Woon zelf in noord-oost Friesland.

Heb geen specifieke hobbies, ben dol op mooi weer,lachen,uitjes, lekker eten en een heleboel meer.

Spreekt het je aan, dan zou ik een reactie heel leuk vinden. :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk! Sinds kort weer in de provincie, na jaren in de regio Amsterdam. Mijn vrienden wonen daar, ik ken hier niet veel mensen meer.

Zon, buiten zijn, koffie, lekker eten, dat is wat ik leuk vind. Geen tijd voor echte hobby’s: Ik ben vooral druk met onze twee kinderen en mijn werk ;-)

Zullen we anders mailadressen of telefoonnummers uitwisselen?
Ja leuk! Ik woon ook in Friesland. Ik ben 26 jaar, ben getrouwd en heb een zoon van net 2 jaar.

Ook geen specifieke hobby's. Maar wel dol op wandelen, fietsen en andere uitjes, er gewoon erop uit gaan. Koken en lekker eten, houd er zo van.

Ik heb mijn dingetjes gehad, daardoor weinig 'echte' vriendschappen, maar wel veel kennissen. Maar alles is weer op de rit. Alleen wat ik nu in mijn leven mis is een fijne vriendschap.
anoniem_382358 wijzigde dit bericht op 08-04-2019 00:12
5.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Snellle reacties,leuk!
Zouden jullie mij via een priveberichtje je telefoonnummer of emailadres willen sturen?
Groetjes!
Noorderling1987 schreef:
07-04-2019 21:50
Snellle reacties,leuk!
Zouden jullie mij via een priveberichtje je telefoonnummer of emailadres willen sturen?
Groetjes!
Ik heb je een pb'tje gedaan. Dat gaat soms mis hier op het forum dus ik hoop dat het gelukt is.
Waar is de grens? Hier zuid Friesland zo 10 km vanaf grens Overijssel. Is dat nog wat in de buurt?

30, getrouwd.
Alle reacties Link kopieren
Noard-East-fryslân hier :-)

Het klinkt heel erg 'nuf', maar heb niet veel tijd voor nieuwe afspraken etc, maar ben wel heel erg nieuwsgierig of je in een dorp of stadje woont. Straks ben je toevallig mijn buurvrouw ofzo :high5:
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Alle reacties Link kopieren
isillavendel schreef:
08-04-2019 00:08
Waar is de grens? Hier zuid Friesland zo 10 km vanaf grens Overijssel. Is dat nog wat in de buurt?

30, getrouwd.
Doe gerust een pbtje hoor! Dichtbij is 'gemakkelijker' maar zo groot is friesland nou ook weer niet :-)
Alle reacties Link kopieren
Sonnemaatje schreef:
08-04-2019 08:34
Noard-East-fryslân hier :-)

Het klinkt heel erg 'nuf', maar heb niet veel tijd voor nieuwe afspraken etc, maar ben wel heel erg nieuwsgierig of je in een dorp of stadje woont. Straks ben je toevallig mijn buurvrouw ofzo :high5:
Ik hoop het niet want mijn buurvrouw is helaaaas niet een heel gezellig mens! :facepalm:
Maar ik woon in een dorp :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Noorderling1987 schreef:
08-04-2019 11:33
Ik hoop het niet want mijn buurvrouw is helaaaas niet een heel gezellig mens! :facepalm:
Maar ik woon in een dorp :biggrin:
😄

Ik vind mijn buurvrouw wel erg gezellig gelukkig....en ik woon in een stadje dus jij bent het niet ;-)
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Pb gedaan
Alle reacties Link kopieren
Nu twijfel ik of m’n bericht wel goed verzonden is. Vreemd, hij staat nergens dus geen idee of je hem hebt ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook Friesland, net verhuisd van stad naar dorp. Door scheiding en veel ellende veel “vrienden” kwijt geraakt. Lijkt mij erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
09-04-2019 21:26
Hier ook Friesland, net verhuisd van stad naar dorp. Door scheiding en veel ellende veel “vrienden” kwijt geraakt. Lijkt mij erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
Gezellig! Het nieuwe mensen leren kennen bedoel ik dan,niet je scheiding en alle bijbehorende ellende..
Het is me in de ochtendspits nog niet gelukt om te ontdekken hoe ik je bericht kan sturen... wil je mij een pb'tje doen? Evt met telefoonnummer? Antwoorden,daarvan begrijp ik dan wél weer hoe het moet :idee:

Groetjes!
noorderling1987 wijzigde dit bericht op 10-04-2019 08:25
Reden: Te snel op versturen geklikt..
2.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Kan ik er nog bij? -:) Ik woon sinds oktober in Friesland maar echt nét op de grens met Flevoland.
Ben 36 jaar, heb een zoon van 8 maanden en werk 4 dagen per week. Ik doe aan hardlopen en lees graag.

Zou het echt super vinden om in de regio wat leuke vriendschappen te sluiten want ken hier eigenlijk weinig mensen.
Ik woon in dezelfde regio. 26 jaar en ik vind nieuwe contacten leuk! Ik stuur je gelijk een berichtje. Als het mis gaat en je niks ontvangen hebt, wil je mij dan een berichtje sturen? :)
Littlebell schreef:
07-04-2019 21:22
Ja leuk! Ik woon ook in Friesland. Ik ben 26 jaar, ben getrouwd en heb een zoon van net 2 jaar.

Ook geen specifieke hobby's. Maar wel dol op wandelen, fietsen en andere uitjes, er gewoon erop uit gaan. Koken en lekker eten, houd er zo van.

Ik heb mijn dingetjes gehad, daardoor weinig 'echte' vriendschappen, maar wel veel kennissen. Maar alles is weer op de rit. Alleen wat ik nu in mijn leven mis is een fijne vriendschap.
Littlebell, ik heb jou ook een berichtje gestuurd :)
Famke1694 schreef:
10-04-2019 19:52
Littlebell, ik heb jou ook een berichtje gestuurd :)
Je hebt een berichtje!
Hier ook Noordoost Friesland, 33, samenwonend, geen kinderen. Vind het altijd leuk nieuwe mensen te leren kennen!
lilguinea schreef:
10-04-2019 20:57
Hier ook Noordoost Friesland, 33, samenwonend, geen kinderen. Vind het altijd leuk nieuwe mensen te leren kennen!
Wij hebben eerder samen in het 'wat draag jij vandaag' topic geschreven.

KL, wink wink. Dan weet je het wel weer denk ik.
Littlebell schreef:
10-04-2019 21:02
Wij hebben eerder samen in het 'wat draag jij vandaag' topic geschreven.

KL, wink wink. Dan weet je het wel weer denk ik.
Oh, ja! Dan weet ik het wel.
Alle reacties Link kopieren
Sonnemaatje schreef:
08-04-2019 11:39
😄

Ik vind mijn buurvrouw wel erg gezellig gelukkig....en ik woon in een stadje dus jij bent het niet ;-)
Ik denk dat we in hetzelfde stadje wonen :)
Alle reacties Link kopieren
Leuk,zoveel reactie! :lol:
Ik ben voornemens om morgenochtend een groepsapp te beginnen, misschien wel zo gezellig!
Mocht je aan willen sluiten, pb gerust je nummer. :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Ik stuurde je een pb
Patricia ben ik 38 moeder en door relatie breuk in verleden en stomme keuzes weinig sociale contacten zou me graag aansluiten
LindaV schreef:
10-04-2019 15:19
Hi!

Kan ik er nog bij? -:) Ik woon sinds oktober in Friesland maar echt nét op de grens met Flevoland.
Ben 36 jaar, heb een zoon van 8 maanden en werk 4 dagen per week. Ik doe aan hardlopen en lees graag.

Zou het echt super vinden om in de regio wat leuke vriendschappen te sluiten want ken hier eigenlijk weinig mensen.
Dan woon je vlak bij of zelfde plaats/gemeente. Stuur je even pm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven