Leuke vriendin(nen) gezocht regio Eindhoven

12-04-2019 10:22 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben 44 jaar en sinds een maand weer vrijgezel. Mijn vriendinnen wonen allemaal verder weg, en hebben kinderen en partner. Afspreken kan altijd wel, maar is meestal met een planning over 6 weken en vaak een hele happening omdat ze minstens een uur rijden wonen.

Ik mis (een) leuke vriendin(nen) hier in de buurt om gewoon lekker spontaan een terrasje mee te pakken, te winkelen, te lunchen, samen te eten. Gewoon leuke dingen doen met iemand in de buurt.

Lijkt jou dat ook leuk? Dan hoor ik graag van je!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Merel,

Ik zit in ongeveer dezelfde situatie als jij. Ben even oud, ook single en woon in de buurt van Eindhoven. En net als jij baal ik er ook van dat alles al een eeuwigheid van te voren gepland moet worden.
Dus het lijkt me leuk om in contact te komen.
Ik heb alleen 1 klein probleempje: ik lees al jaren op het viva forum, heb ook een account maar doe er eigenlijk niks mee dus geen idee hoe hier alles werkt hahaha
Enig idee hoe we dat op kunnen lossen?
Be true to Yourself & follow your Heart
Alle reacties Link kopieren
Hoi beiden!

Ook ik ben om dezelfde reden van afstand op zoek naar vriendin(nen) in (of in de directe omgeving van) Eindhoven. Ik mis het zo ontzettend om vriendschappen dichterbij te hebben! Ik ben iets jonger, 36 jaar, en woon samen met man en kind.
Ik zou het leuk vinden om geregeld iets af te spreken of zelfs weer eens op stap te gaan. Er is zoveel leuks hier te beleven!

Trouwens herkenbaar zo'n slapend account ;-)
Hoi Merel,

Na jaren onregelmatig te hebben gewerkt begin ik as woensdag met een nieuwe “regelmatige” baan. Doordat ik altijd heel onregelmatig heb gewerkt is mijn sociale leven zo goed als verdwenen 🤭. Het lijkt me daarom leuk om weer nieuwe mensen te leren kennen waar ik dingen mee kan ondernemen. Ik ben 44, single en woon in de buurt van Eindhoven.
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik heb jullie een pb gestuurd. Hoop dat ie is aangekomen ...
Be true to Yourself & follow your Heart
livethelifeyoulove schreef:
29-04-2019 21:31
Dames, ik heb jullie een pb gestuurd. Hoop dat ie is aangekomen ...
Het is gelukt. Je hebt een berichtje terug.
Alle reacties Link kopieren
Yes gelukt!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi

Ik kom ook uit de omgeving van Eindhoven en je bericht sprak me aan … graag hoor ik van je … ook al ben je al voorzien van voldoende vriendinnen dan hoor ik het ook graag …
Tot snel!
Alle reacties Link kopieren
.
anárion wijzigde dit bericht op 30-05-2019 23:23
99.10% gewijzigd
...
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ook ik lees dit bericht nu pas. Zit ongeveer in dezelfde situatie en het lijkt me leuk om met jullie in contact te komen. Heb jullie een PB gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

ik, een gezellige meid van 41 jaar, zag jullie topic en net als jullie lijkt het mij leuk en fijn om vriendinnen uit de omgeving van Eindhoven te ontmoeten.

Ik heb jullie een PB gestuurd, mochten er meiden zijn die niet meer actief zijn op het forum.

Tot hoors....
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Wat herkenbaar, het lukt mij ook niet om spontaan wat af te spreken. Ik ben 44 jaar, samenwonend bij Eindhoven. Het lijkt me leuk wat van je/jullie te horen
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Wat herkenbaar, het lukt mij ook niet om spontaan wat af te spreken. Ik ben 44 jaar, samenwonend bij Eindhoven. Het lijkt me leuk wat van je/jullie te horen
Alle reacties Link kopieren
Hee hoi, ik ben nieuw hier, 44 jaar en binnenkort woonachtig in Eindhoven. Overigens woon ik nu wel in de buurt. Ook ik mis een leuk clubje meiden om gezellige dingen mee te doen. Ik houd van een drankje doen, hapje eten, festivals, muziek en goede gesprekken.
Dit bericht is al weer een paar weken oud zie ik, maar misschien is er alsnog ruimte om een x iets af te spreken??
Alle reacties Link kopieren
Lila11 ik heb je een pb gestuurd
Be true to Yourself & follow your Heart
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben 39 en single (mama) ;)
Is dit topic nog actueel?
Hoor t graag 😊
Alle reacties Link kopieren
Heej Faline,

Heb je pb gestuurd (als het goed is). Als je het leuk vind mag je mij een ob sturen

Gr Serena
Verander wat je niet kunt accepteren, accepteer wat je niet kunt veranderen
Alle reacties Link kopieren
Heb je een pb gestuurd :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik weet niet of dit topic nog actueel is maar ik zou ook graag in contact willen komen met een leuk clubje meiden in Eindhoven. Ik ben 31 jaar en moeder van een zoon van 10. Ik vind het leuk om een terrasje te pakken, hapje eten etc 😊
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb geen idee hoe dit allemaal werkt en of dit topic nog actueel is, maar ik zou ook graag mijn netwerk in Eindhoven uitbreiden. Ik ben 36 en recent gescheiden. Ik vind het gezellig om te gaan lunchen, een hapje te eten of terrasje te pakken, beetje sporten of gewoon leuke dingen ondernemen, maar merk dat mijn netwerk behoorlijk is uitgedund de laatste jaren.
Ik hoor heel graag van jullie!
Alle reacties Link kopieren
Loni ik heb jou een pb gestuurd 😊
Alle reacties Link kopieren
Hoi, als er nog behoefte is aan versterking dan sluit ik me graag aan. Ik ben 38, getrouwd en heb twee kinderen en woon vlakbij Eindhoven. Ik sport, schilder en speel graag een gezelschapsspel en heb nog voldoende tijd over om naast mijn werk en gezin sociale contacten uit te breiden. Verder ben een echte bourgondiër en neem het leven (meestal) niet te serieus.
Alle reacties Link kopieren
Toevallig zie ik dit berichtje. Ik ben nieuwsgierig, is het wat geworden? Zijn er leuke contacten ontstaan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik heb Loni een bericht gestuurd maar geen reactie mogen ontvangen. Misschien komt zij niet meer op dit forum 😊
Alle reacties Link kopieren
Jammer.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven