Omgeving Utrecht

12-04-2019 20:09 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Wellicht een 'long shot', maar toch een oproep hier. Ik ben 36, woon in de buurt van Utrecht, heb een lieve vriend en (nog) geen kinderen. Helaas werk ik onregelmatig, waarbij ik veel weg ben en waardoor het bijna onmogelijk is me bij een club aan te sluiten. Ik zou het leuk vinden om te zien of er wellicht dames zijn die in een soort gelijke situatie zitten en het leuk zouden vinden af en toe eens - doordeweeks indien mogelijk - te ondernemen. Ik houd van natuur, bijvoorbeeld fietsen, een kano huren en meer specifiek... ik volg golflessen (kan er nog weinig van en ik realiseer me dat het een minder populaire hobby is in Nederland), maar zou het heel leuk vinden daar een 'maatje' in te vinden. Zijn er toevallig hier dames die wellicht ook af en toe dit soort dingen willen proberen? Ook het aansluiten bij een kookclub of het volgen van kooklessen is iets wat ik leuk zou vinden.

Ben benieuwd, hartelijke groet,

Inge
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_200421 wijzigde dit bericht op 14-04-2019 08:27
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hey! Wat leuk dat je een bericht stuurt, ik ga je zo gelijk een pb proberen te sturen!
Alle reacties Link kopieren
Hey Inge!

Wat leuk!
Hou ook van koken (golfen wat minder;-)), maar lijkt me gezellig!
Ik ben te bereiken via: nieuwevriendinnenutrecht@gmail.com

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Inge,

Ik ben ook 36 jaar en woon en werk in Utrecht. Ik heb ook onregelmatige werktijden, dus herken jouw verhaal helemaal.

Lijkt mij gezellig om een keer af te spreken.

Ik heb gemerkt dat de PB berichten zelden aankomen.
Dus bij deze mijn emailadres veronicadenhertog23@hotmail.com

Hoop wat van je te horen.

Groetjes Veronica

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven