Nieuw contact A'dam 30+

15-04-2019 18:39 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi daar! Ik ben Chantiek: 34 jaar oud, uit Amsterdam.

Het lijkt het me leuk nieuwe meiden te leren kennen die ook in zijn voor gezelligheid. Ik houd ongegeneerd veel van koffie, terrassen in de zon met een goed glas wijn, lang tafelen, vooral lekker eten en kletsen, bbq's in het park, shoppen, yoga, dansen.. (count me in als je een leuk festival/feestje weet;). Koffietje of wijntje doen? Stuur me gerust een berichtje! Leuk
Alle reacties Link kopieren
Hi Chantiek,

Je klinkt inderdaad erg gezellig ☺

Ben zelf nog niet zo lang geleden vanuit het zuiden naar Amsterdam verhuisd voor mijn werk. Ik heb nog niet zoveel vriendinnen hier om gezellig mee te socializen. Hou ongeveer vd zelfde dingen als jij (borrelen, uiteten, dansen, shoppen), dus lijkt me gezellig om een keer een koffie te doen!

PS ben net 40 geworden, hoop dat je dat niet te oud vindt...
Hey Chantiek wat een leuke oproep, ik had hem zelf kunnen schrijven!! Ik woon niet in Amsterdam zelf maar wel vlakbij in Almere, en ben net als MisPositief wel iets ouder dan jij (42).

Ik ben zelf niet van de yoga maar bij de rest sluit ik me helemaal driedubbeldwars aan! Als je wilt stuur maar ff een PB-tje. Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Beste Chantiek,

super gezellig bericht! Ik ben net 39 geworden. Ik woon in Gein, ZuidOost en omdat ik hier nog niet zolang woon ben ik op zoek naar nieuwe contacten.
Hoop iets van je te horen!.

groeten Norah
Alle reacties Link kopieren
Hoi Chantiek,

Klinkt super goed allemaal. Ben alleen niet van de yoga.
Ik woon en werk in Utrecht. Zojuist 36 geworden.

Hoop snel wat van je te horen!

Mijn emailadres is veronicadenhertog23@hotmail.com

De PB's werken bijna nooit, dus vandaar mijn mailadres.

Groetjes Veronica
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik woon ook in Amsterdam. En ben bijna 30, hoop dat dat ook mag :)
Lijkt me leuk om af te spreken! :)

Groetjes Natascha
Hoi ik woon in Amstelveen en ben 39 jaar. Ik ken niet zoveel mensen en wil mijn vriendenkring ook uitbreiden. Ik hou van dezelfde dingen als jullie allemaal, alleen ben ik ook niet van de yoga.
Ik hoop een reactie te ontvangen😃
Alle reacties Link kopieren
Hai!
Ik wilde net zelf een oproepje plaatsten.
Ik zou het leuk vinden om meiden te ontmoeten die deze zomer ook wel van een festival houden (oa) ;)

Ik ben 37 en woon net boven Amsterdam.

PB me gerust! Of wellicht één van de andere dames die hier reageerden?

(Dan vogel ik ondertussen even uit hoe alles werkt, want net pas voor t eerst aangemeld op t forum).
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden, is hier al wat leuks uit voortgekomen? Zou graag aansluiten!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ook ik ben benieuwd of er al iets uit voortgekomen is!l
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een berichtje gestuurd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven