Contact Rhenen (of Wageningen, Veenendaal, Kesteren etc...)

15-04-2019 21:52 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi all!

Graag zou ik personen leren kennen in (of om) Rhenen. Inmiddels woon ik hier een poos, maar helaas heb ik nog geen likeminded buddy's ontmoet.

Met het mooie weer op komst heb ik weer zin in een lekker terrasje, wandelen over de Greb en avondjes kletsen in de tuin.

Ik zou het met name leuk vinden als iemand dichtbij woont (ik zoek ook nog een sportmaatje ;)). Mijn sociale netwerk is namelijk hartstikke leuk en gezellig maar niet in de buurt.

Wie ben ik dan? Enthousiaste workaholic met passie voor speciaalbiertjes, kattenliefhebber, festivalfreak en heel gek op reizen.

Herken je hier wat in? Dan hoor ik graag van je.

Groet!
anoniem_385131 wijzigde dit bericht op 08-09-2019 15:09
Reden: Herkenbaarheid
1.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Omgeving kesteren wel......
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik woon vanaf november in Veenendaal, dus je hebt er nu weinig aan.. Maar ik wil daar zeker blijven sporten/wandelen/etc, dus wie weet kunnen we dan eens meeten.

Ik ben 28 jaar, ook gek op katten (heb er 2) altijd in voor gezellige zomeravonden in de tuin of mooie wandelingen en lekker kletsen!

Groetjes :)
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel over mij te gaan! Woon al 2 jaar hier in de omgeving en zou het leuk vinden wat nieuwe contacten op te doen. Ben een vrouw van 27.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik stuur jullie vanavond een pbtje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven