Gezellig groepje meiden van rond de 26 in Amsterdam

07-05-2019 10:47 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi! Ik ben 26 jaar, woon sinds een jaartje in Amsterdam en ik ben bezig met mijn master internationale betrekkingen. Ik heb het erg naar mijn zin in Amsterdam maar het lijkt me leuk om een groepje meiden te hebben met wie ik af en toe leuke dingen kan doen: borrelen, culturele dingen doen, naar een feestje gaan (fiesta macumba bijvoorbeeld), spelletjesavonden doen of bijvoorbeeld picknicken in het park bij mooi weer.

Ik zoek dus andere meiden van tussen de 24-29 die ook in Amsterdam wonen en graag leuke dingen doen! Als je interesse hebt stuur me dan een berichtje!

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, Ik woon zelf ook in Amsterdam. Lijkt me leuk om aan te sluiten! Is er inmiddels al een groepje? :)

Groetjes Natascha
Hoi Venna & Natascha,

Het lijkt mij heel leuk om bij jullie aan te sluiten. Ik hou ook erg van spelletjesavonden, samen borrelen of gezellig een hapje eten. Verder hou ik erg van mode, yoga en dans (balletvoorstellingen, theater etc.). Picknicken in het Vondelpark vindt ik ook altijd een goed idee, met een beetje mooier weer dan vandaag ;)

Kan ik me nog aansluiten bij jullie? Lijkt me leuk :)
Hoi Venna,

Ik heb je ook een PB gestuurd. Weet niet of je die gehad hebt?
Hallo allemaal,
Ik ben hier net komen wonen en ik ken nog bijna niemand dus zou ik me ook nog kunnen aansluiten bij jullie? :) Ik ben 27
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Sluit ook graag aan, heb je een prive berichtje gestuurd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven