Let’s Pubquiz van Roermond tot Maastricht

15-05-2019 09:31 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha! Ik woon in de buurt van Roermond en werk in Maastricht. Wat ik echt leuk vind om te doen, is pubquizen. Ik ga af en toe wel eens met vrienden naar een filmquiz of pubquiz, maar ik krijg geen van hen zo ver om dit vaker (zeg 1 keer per maand) als een groepje te doen. Niks “tussen 20 en 35” of “boven 40” of “met kinderen” of “zonder kinderen”. Ik ben zelf 47, zonder kinderen en een dikkerdje, en kan het ook prima vinden met jonge skinny bitches (m/v) met kinderen 😘. Maar het zou wel fijn zijn als je tegen je verlies kunt, want ik ben niet iemand die alles weet, het is voor de leuk.

Dus drankje en quizen?

Grtjs,
Marion

Zin om te pubquizen in Limburg?

Totaal aantal stemmen: 8

Hell yes! (50%)
Hell no! (50%)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat ook erg leuk, helaas woon ik niet in de buurt. Maar ik moet ook toegeven, in mijn woonplaats is er een keer in de maand een quiz en mijn quizgroepje heeft al heel lang niet meer meegedaan...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook leuk, hoewel super lang niet meer gedaan... Helaas woon ik niet in de buurt... Waar woon jij ergens Yella?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie de pubquiz in Roermond regelmatig voorbij komen op nmlk. Daar kan je dus sowieso aansluiten bij een team.
Zelf doe ik ook pubquizzen maar dan meer in het Zuiden.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
Je kan rustig een keer aansluiten in Heerlen (volgende keer op 25/6) of in Sittard (volgende keer 4/6).
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven