Vriendinnen/Vrienden Breda Gezocht

20-05-2019 13:16 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben Lotte, 24 jaar, en ik woon sinds kort in het mooie Prinsenbeek in gemeente Breda. Ik ben net samen gaan wonen met mijn vriend en mijn hond Nina, en dit is natuurlijk allemaal heel leuk en gezellig. Toch mis ik sociale contacten, ik heb hiervoor in Tilburg gewoond en gestudeerd(en ben nu met mijn master bezig), maar doordat ik een internationale opleiding deed zijn bijna al mijn vrienden weer naar het buitenland verdwenen. Diegene die nog wel in het land zijn, zitten ook niet meer in Brabant, en het is soms lastig om contact te houden. Ik kan het heel goed vinden met de vrienden van mijn vriend maar het lijkt me fijn om ook mijn eigen wereldje hier op te bouwen. Voordat ik in Tilburg woonde heb ik met mijn ouders en zus in Ethiopië gewoond, en de vrienden die ik daar heb gemaakt zitten nu over heel de wereld, maar niet in Nederland.

Ik woon in een wijk waar veel families met kinderen en ouderen wonen. Dit is natuurlijk gezellig voor een bakkie koffie, maar ik heb vaak hele andere interesses. Daarom ben ik op zoek naar mensen in (gemeente) Breda die ook op zoek zijn naar nieuwe contacten. Een avondje stappen, drankjes doen in de stad, uit eten gaan of lunchen(of brunchen met mimosas), winkelen, naar een evenement gaan, een spelletjes avond houden, van de zomer wijn(of wat je ook maar lust) naar binnen gieten in mijn megatuin, of gewoon elkaar leren kennen lijkt me fantastisch!

Lijkt het je leuk om een keer te ontmoeten? Laat het mij weten!

Groetjes,

Lotte
Ik woon in het dorp er naast, ben een jaar ouder en heb ook een vriend.

En ik wil juist meer sociale contacten opbouwen maar ik heb daar moeite mee door mijn ptss. Niet de ideale kandidaat dus, maar wel iemand. :proud:
Hi! Heb je een berichtje gestuurd! :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Lijkt me leuk heb in ieder geval een prive bericht naar je gestuurd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven