Vriendinnen maken (Nijmegen en dichtbij)

22-05-2019 15:39 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben Zoe. 30 Jaar en soms voel ik wel eenzaam dus start ik een topic hier.

Ik voel dat het leuk zal zijn om leuke dingen te doen zoals: Winkelen, naar bios of thuis en film kijken, naar terras om iets te drinken en of eten, naar een festival te gaan 😀 en ik vind meer dingen leuk om te doen. Maar ga liever niet alleen.

Ook als ik iemand niet ken dan ben ik wel verlegen..

Groetjes,
Zoe
Hoi Zoe!


Ook al is je oproepje al wat ouder hoop ik dat je nog openstaat voor een reactie.

Ik zal mij eerst even voorstellen, mijn naam is Inez, ik ben 36 jaar en woon samen met mijn vriend in de omgeving van Arnhem.

Als je wat ouder wordt merk ik dat het lastig is nieuwe vrienden te maken. Veel dames van mijn leeftijd zijn druk met kinderen en carrière.

Ik ben (ook) vrij rustig. Maar als er een klik is ben ik heel gezellig en vind ik het ook fijn op zijn tijd goede gesprekken te kunnen voeren.

Wij hebben denk ik wel een beetje dezelfde interesses. Naast de dingen die jij noemt houd ik ook van wandelen, fietsen, lekker in de natuur zijn.

Ik hoop wat van je te horen.
Alle reacties Link kopieren
ZoZoe2015 schreef:
22-05-2019 15:39
Hoi,

Ik ben Zoe. 30 Jaar en soms voel ik wel eenzaam dus start ik een topic hier.

Ik voel dat het leuk zal zijn om leuke dingen te doen zoals: Winkelen, naar bios of thuis en film kijken, naar terras om iets te drinken en of eten, naar een festival te gaan 😀 en ik vind meer dingen leuk om te doen. Maar ga liever niet alleen.

Ook als ik iemand niet ken dan ben ik wel verlegen..

Groetjes,
Zoe
Hoi,

Ik ben nieuw hier en begrijp nog niet goed hoe ik kan reageren op berichten. Hopelijk doe ik het zo goed 😀
Ik ben 37 (voel me niet zo oud!) En woon in Oss. Ik voel me ook vaak alleen en op zoek naar mensen om leuke dingen mee te doen.
Wellicht kunnen we contacten?

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven