Samenwerkingspartner gezocht

03-06-2019 21:38 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Ik ben Leonie, 30 jaar, en woon in Den Bosch.

Ik heb een vaste baan, maar heb daarnaast zin om mijn, tot op heden onbenutte, creativiteit tot uiting te brengen. Ik heb namelijk regelmatig ideeën in mijn hoofd en ben op zoek naar iemand om deze mee tot uiting te brengen.
Denk hierbij aan het organiseren van diverse avonden/evenementen (bijv. single events, NK [nog in te vullen], pubquiz-avonden, etc. etc.).

Ik ben op zoek naar iemand die daadkrachtig is en ook energie krijgt van sparren en deze ideeën vervolgens tot uiting te brengen.
In mijn eentje merk ik dat ik te veel in mijn hoofd blijf, en het spannend vind om daadwerkelijk stappen te zetten.

Mocht je geïnteresseerd zijn kunnen we eens beginnen met een kop koffie drinken om elkaar beter te leren kennen.
Als ik jou was zou ik vragen of je bij een evenementen bureau mag stage lopen.

want een ondernemer moet naar mijn mening daadkracht en creativiteit en zakelijk inzicht hebben. jij hebt het alle drie niet, want je kan geeneens een concreet plan bedenken (nk (in nog in te vullen)), daarnaast zie ik niet hoe je tijd wil vrijmaken voor het ondernemerschap, en naar mijn mening geef je ook niet aan dat de de vaardigheden voor een ondernemer bezit. Want je zegt zelf al ik bedenk heel veel, maar ik pak eigenlijk niets aan.

De andere persoon moet dus wel heel veel in jouw investeren om je creatieve dromen waarheid te maken, terwijl je zeer weinig teruggeeft. Nogal riskant.

Met andere woorden, ik wil niet met je samen werken.
Alle reacties Link kopieren
Wat zoek je precies TO? Of misschien beter, wat wil je concreet doen met het gezochte contact? Daadwerkelijk ondernemen?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Word lid van nmlk en start met organiseren van activiteiten. Wanneer het loopt kun je altijd nog commercieel gaan. Je kan altijd een oproep doen voor mede organisator wanneer je alleen niet durft.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven