Vriendinnen uit 't Noorden! (25 - 45 jaar)

04-06-2019 12:02 8 berichten
Nu de meeste van mijn vriendinnen relaties en kinderen krijgen, wordt mijn agenda steeds leger ;) Tijd voor actie dus! Ik zou het leuk vinden om met andere meiden in contact te komen die net als ik ruimte in hun agenda hebben en het leuk vinden om dingen te ondernemen of gezellig te kletsen over alles wat ons maar bezig houdt.

Ik:
34 jaar - omgeving Heerenveen - single en kindvrij - uitgaan - lachen - festivals - uit eten - reizen - gesprekken die van koetjes en kalfjes naar diepe gesprekken naar slap geouwehoer gaan -  dieren - gek doen - weekendjes weg - actieve dingen ondernemen

Herken jij je (deels) in bovenstaande en zoek jij ook een (h)echte vriendschap (zo eentje met wie je alles kunt delen maar ook slap van het lachen kunt liggen)?

Stuur me dan een berichtje :)
leuk helaas ben ik ben boven de 50 :-D
chrys schreef:
04-06-2019 12:51
leuk helaas ben ik ben boven de 50 :-D
Haha, leeftijd is soms maar een getalletje op papier ;) Als je je herkent in mijn verhaal zou ik het alsnog leuk vinden om in contact te komen :)
Alle reacties Link kopieren
Hallo Kissie,

Leuk, ik kom ook uit de buurt van Heerenveen. En val in de leeftijdscategorie ;-)
Mag ik reageren?
Tjawatzalikkiezen schreef:
07-06-2019 21:13
Hallo Kissie,

Leuk, ik kom ook uit de buurt van Heerenveen. En val in de leeftijdscategorie ;-)
Mag ik reageren?
Haha ja natuurlijk, leuk! Stuur je me een pb? Kunnen we ff nummers of e-mail adressen uitwisselen!
Alle reacties Link kopieren
Grappig, heb nog nooit op zoiets gereageerd, maar ik sta wel open voor wat nieuwe contacten. Ik zeg er wel direct bij dat ik niet iemand ben die elke week wil en kan afspreken, ik weet niet of ik wel aan je 'verwachtingen' voldoe haha.

Maar ik ga een poging doen om je een pb te sturen. Even uitzoeken hoe dat moet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je als het goed is een pb gestuurd. Ik zat er wel wat mee te klooien dus misschien is het ook wel mis gegaan.
Tjawatzalikkiezen schreef:
07-06-2019 21:56
Ik heb je als het goed is een pb gestuurd. Ik zat er wel wat mee te klooien dus misschien is het ook wel mis gegaan.
Tis niet goed gegaan denk ik ;) Ik heb nl geen berichtje ontvangen. Maar ik heb jou al een pb gestuurd. Dat moet goed zijn gegaan :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven