Contacten/ vriendinnen gezocht Zwolle

20-07-2019 20:27 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Ik ben een jonge vrouw van 36 jaar en ik woon in Zwolle. Tot een jaar of 3 geleden had ik een paar fijne vriendinnen om mij heen. Een aantal van ze zijn inmiddels verhuist vanwege de liefde, de ander heeft een gezin gesticht en zo werd het contact steeds minder.
Het lijkt mij dus leuk om nieuwe contacten op te doen!

In het dagelijks leven werk ik in de hulpverlening In mijn vrije tijd wandel ik graag, zowel slenteren door de stad als lekker wandelen in de natuur. Ik hou van dansen en uitgaan, maar zeker ook van een goed gesprek met of zonder glas wijn, zowel op de bank als in een cafe kan ik ook erg van genieten. In koken ben ik niet zo goed, vandaar dat ik graag een hapje buiten de deur eet of eten bestel. Uit verveling is Netflix kijken inmiddels ook een van mijn hobby's geworden. O en sinds kort fitness ik bij een sportschool.
Mocht jij ook op zoek zijn naar nieuw contact en woon je in (of in de buurt van ) Zwolle en lijkt het je leuk om mij beter te leren kennen om eventueel iets samen te ondernemen stuur dan een PB.

Op het forum schrijf ik mee onder een andere nick, daar wil ik tzt wel meer open over zijn,.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Cinnes, heb je een pb’tje gestuurd. Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi wat leuk!
Ik heb een pb terug gestuurd
Heb ook een pb gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Cinnes,
Ik stuur je ook een PB :)
Pb gedaan :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven