Mama's in Twente

20-07-2019 22:51 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik trek de stoute schoenen aan en ga een oproepje plaatsen!

Ik ben een dame van 28 jaar oud, woon samen met mijn man, dochter van 2 en onze kat. We zijn sinds vorig jaar terug in Goor komen wonen, nadat we 5 jaar in Zwolle hebben gewoond. Ik heb hier vrienden, maar geen van allen heeft kinderen. Het lijkt me erg gezellig om nieuwe mensen met kinderen te leren kennen en samen met de kids iets leuks te gaan doen. Mijn man is veel weg van huis voor zijn werk, dus ik ben veel alleen met mijn dochter. Zou het voor haar ook leuk vinden dat ze iets leuks met vriendjes of vriendinnetjes kan doen. Terwijl de mama's lekker kunnen kletsen :)

Hoop dat er mensen zijn die zich in m'n verhaal herkennen en ook een leuke vriendschap met kids zoeken!
Alle reacties Link kopieren
Je zoekt geen mama('s). Niet voor jou en ook niet niet voor je dochter.

Die heeft al een moeder.

Je zoekt vrouwen met kinderen.

Overigens niet lullig bedoeld. Ik wens je veel succes en hoop dat er een paar leuke vrouwen uit Goor e.o. reageren.
óu sont les neiges d'antan

Zo te horen verveel je je een ongeluk. Is het een idee om je dochter naar de opvang te doen en zelf een paar dagen te gaan werken?
Alle reacties Link kopieren
Waar slaat dat nou weer op? Oordelen zonder dat je weet wat ik doordeweeks doe. Ik werk gewoon en mijn dochter gaat naar een opvang. Maar bedankt voor je fijne reactie 😕

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven