Vriendin

20-07-2019 23:08 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik ben Silvana 25 jaar, en woon in Werkendam,

Ik heb een Wajong uitkering want ben moeilijk lerend, waarbij ik wel werk.
Maar iedereen heeft toch wel iets, en of meegemaakt, dus laat je dat niet weerhouden om een berichtje te doen.

Ik vind het leuk om naar de bios te gaan, koffie drinken, ergens broodje eten, ben dol op dieren (vooral katten), een feestbeest ben ik niet, drink ook niet graag alcohol behalve shandy, maar een concert vind ik wel heel leuk

Groetjes,
Silvana x
Een Wajong, omdat je moeilijk leert? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Om een Wajong te krijgen moet er wel veel meer met je aan de hand zijn. Ik vraag me dus af wat je echte verhaal is.
Alle reacties Link kopieren
Hatchi schreef:
20-07-2019 23:39
Een Wajong, omdat je moeilijk leert? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Om een Wajong te krijgen moet er wel veel meer met je aan de hand zijn. Ik vraag me dus af wat je echte verhaal is.
[...] Dus wat mij betreft is Silvana hier totaal het probleem niet hoor, wat haar echte verhaal ook mag zijn.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-07-2019 09:51
Reden: offtopic
19.91% gewijzigd
Hatchi schreef:
20-07-2019 23:39
Een Wajong, omdat je moeilijk leert? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Om een Wajong te krijgen moet er wel veel meer met je aan de hand zijn. Ik vraag me dus af wat je echte verhaal is.

Dat hoeft ze hier helemaal niet uit de doeken te doen.
Gaat ons niks aan.
Alle reacties Link kopieren
Hatchi schreef:
20-07-2019 23:39
Een Wajong, omdat je moeilijk leert? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Om een Wajong te krijgen moet er wel veel meer met je aan de hand zijn. Ik vraag me dus af wat je echte verhaal is.

He ja, als iemand een vriendin zoekt, laten we vooral eerst de hele medische geschiedenis doornemen want dat is super relevant!

Sorry TO, ik woon niet bij je in de buurt. Ik hoop dat je een fijne vriendin vindt!
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
21-07-2019 00:14
Dat hoeft ze hier helemaal niet uit de doeken te doen.
Gaat ons niks aan.
Pergamon schreef:
21-07-2019 00:17
He ja, als iemand een vriendin zoekt, laten we vooral eerst de hele medische geschiedenis doornemen want dat is super relevant!
Precies. Silvana is ons niets verschuldigd. Gun haar haar privacy.

Ik was vaak in Werkendam Silvana, fijne plek bij de Biesbos.
Hatchi schreef:
20-07-2019 23:39
Een Wajong, omdat je moeilijk leert? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Om een Wajong te krijgen moet er wel veel meer met je aan de hand zijn. Ik vraag me dus af wat je echte verhaal is.
Wat een rotopmerking?

Ik woon niet echt (beter: echt niet) bij je in de buurt, maar ik wens je erg veel succes!
madamzonderm schreef:
21-07-2019 00:22
Precies. Silvana is ons niets verschuldigd. Gun haar haar privacy.

Ik was vaak in Werkendam Silvana, fijne plek bij de Biesbos.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-07-2019 09:51
Reden: offtopic en op de man
50.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hatchi schreef:
20-07-2019 23:39
Een Wajong, omdat je moeilijk leert? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Om een Wajong te krijgen moet er wel veel meer met je aan de hand zijn. Ik vraag me dus af wat je echte verhaal is.
Waarom zou ze haar hele levensverhaal in een 1e berichtje moeten zetten? Iemand die reageert, die leert haar vanzelf wel kennen (en andersom).

Silvana, veel succes gewenst!
Alle reacties Link kopieren
[...]

Welk 'verhaal'? Ze zegt alleen dat ze moeilijk lerend is en daarnaast werkt. Misschien heeft ze nog wel meer ja, misschien niet. Nou en? Je doet het overkomen alsof ze hier doelbewust loopt te liegen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-07-2019 09:51
Reden: quote verwijderd
54.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Hatchi, naar aanleiding van deze post was ik wel benieuwd wat jij zoal post hier op het forum en christus te paard wat ben jij een negatief mens zeg.
[...]

"Zeer ernstige zaken". Volgens mij kun je er ook recht op hebben bij bv. een licht mentale beperking. Dat is niet zó ernstig en hangt ook geen heel verhaal achter. Kan mis zijn hoor.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-07-2019 09:52
Reden: quote verwijderd
56.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]

Ze mag zelf bepalen welk deel van haar verhaal ze wil vertellen en waar ze stopt. En met wie ze wat deelt.
Gedurende de tijd zijn de regels voor Wajong veranderd. Sinds 2015 is het heel lastig een te krijgen. Daarvoor minder. Dit verhaal kan prima kloppen.
Ik neem het niet voor lief aan, dat verzin je. Maar ik zeg wel dat het kan kloppen om jou te ondermijnen. Ik vorm er geen mening of oordeel of wat dan ook over. Want, verrassing, het zijn mijn zaken niet.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-07-2019 09:53
Reden: quote verwijderd
34.78% gewijzigd
Ben jij dat op de foto? Vind je dat straks niet vervelend i.v.m. je privacy? (Is dit misschien geplaatst om iemand een hak te zetten?,zo'n gevoel krijg ik er een beetje bij😕). Als het echt is, ik hoop voor je dat je leuke contacten opdoet. En idd. iedereen heeft wat 😊.
(Hatchi wat ben je weer aardig 😒).
Alle reacties Link kopieren
Sorry Silvana. Aan de ene kant ga ik volledig off-topic door de berichten van Hatchi en het liefst doe ik dat niet. Aan de andere kant wil ik dat je je nul verplicht of geroepen of wat dan ook voelt om meer te delen dan je wilt. Daarom doe ik dat wel.

Veel plezier met een nieuwe vriendin. Vol vertrouwen dat je minstens een nieuwe vindt.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk! Iedereen heeft zijn/haar eigen problemen en zorgen.
Je hoeft je er niet voor te schamen!
Wel fijn dat je kunt werken. Ken een paar mensen net een Wajong die helaas niet kunnen werken. Hopelijk bouw je leuke vriendschappen op!
Alle reacties Link kopieren
hoezoos schreef:
21-07-2019 00:11
[...] Dus wat mij betreft is Silvana hier totaal het probleem niet hoor, wat haar echte verhaal ook mag zijn.
dit dus!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-07-2019 09:53
Reden: quote aangepast
31.88% gewijzigd
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
21-07-2019 00:36
Jeetje Hatchi, naar aanleiding van deze post was ik wel benieuwd wat jij zoal post hier op het forum en christus te paard wat ben jij een negatief mens zeg.
Naar aanleiding van jou post heb ik ook geloept. De reacties zijn idd erg zeg....
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
21-07-2019 00:36
Jeetje Hatchi, naar aanleiding van deze post was ik wel benieuwd wat jij zoal post hier op het forum en christus te paard wat ben jij een negatief mens zeg.
Precies de reden waarom ik haar op negeer heb staan, kan haar reacties niet meer lezen. Zij kick erop om mensen aan te vallen, moedwillig voor lul te zetten en expres kwetsende uitspraken te doen. Komt nooit geen positief woord uit. Wat zal je dan een triest bestaan hebben.
Alle reacties Link kopieren
Trek je niks aan van al die stomme off topic reacties, ik hoop dat je een leuke vriendin vindt!
Alle reacties Link kopieren
Hatchi schreef:
20-07-2019 23:39
Een Wajong, omdat je moeilijk leert? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Om een Wajong te krijgen moet er wel veel meer met je aan de hand zijn. Ik vraag me dus af wat je echte verhaal is.
En wat ga jou dat aan, ik plaast hier gewoon een oproepje om een vriendin te vinden, het heet misschien lvb maar dat is zo groot, ik heb het met het leren, en drukke plekken, daarom sta er toch geen festivals en discotheken, ik hoop dat jij je later nog hard tegenkomt met al je andere berichten die nergens op slaan.
anoniem_388416 wijzigde dit bericht op 21-07-2019 12:40
22.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Roosh schreef:
21-07-2019 00:46
Ben jij dat op de foto? Vind je dat straks niet vervelend i.v.m. je privacy? (Is dit misschien geplaatst om iemand een hak te zetten?,zo'n gevoel krijg ik er een beetje bij😕). Als het echt is, ik hoop voor je dat je leuke contacten opdoet. En idd. iedereen heeft wat 😊.
(Hatchi wat ben je weer aardig 😒).
Uhm ik wil niemand een hak zetten, ik dacht er gewoon niet aan bedankt voor je tip
Alle reacties Link kopieren
Hatchi schreef:
21-07-2019 00:31
[...]
Dankjewel, ja fijn he lekker rustgevend hihi
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een PB gestuurd :-)
Alle reacties Link kopieren
Belletje18 schreef:
13-09-2019 12:48
Ik heb je een PB gestuurd :-)
Weet niet of Scombee dit nog leest. Je hebt PB.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven