Suggesties op insta, krijgen hun mij ook als suggestie?.?

24-07-2019 02:39 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg een suggestie voorgesteld op Instagram, zien ze mijn account ook op hun suggestie lijst??? Of is dat eenzijdig en krijg ik het alleen maar.. ?
Krijgen andere dan natuurlijk ook
Alle reacties Link kopieren
ZIJ krijgen jou ook als suggestie. Dat komt omdat je vrienden bent met iemand die weer vrienden is met een vriend van jou. Hoe ze jouw account kunnen zien is afhankelijk van hoe je je privacy-instellingen hebt ingesteld.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Dat ligt aan de connecties van je suggesties. Volg je iemand, krijg je vaak gerelateerde suggesties of suggesties op basis van je telefooncontacten of Facebook vrienden. Zijn het in je zoekfunctie suggesties, dan zijn het vaak gerelateerde suggesties, vaak “grote” of geverifieerde accounts. Zij krijgen jou niet te zien in suggesties. Suggesties uit telefooncontacten of Facebookvrienden wel.
Alle reacties Link kopieren
Maakt het uit?
Alle reacties Link kopieren
Dankjullie allemaal voor jullie reacties!!

Ik wil even toelichten dat de persoon die ik als suggestie krijg, een soort van crush is van mij...
ik volg hem niet en ben ook niet van plan om hem te volgen op Insta.
Ik wouw even weten of hij mij ook in zijn suggestie lijst ziet, als dat zo is.. en hij wilt mij niet volgen dan zie ik verder ook geen reden om hem te volgen!
(Btw, we kennen elkaar persoonlijk)
Alle reacties Link kopieren
Clarke100 schreef:
25-07-2019 02:36
Dankjullie allemaal voor jullie reacties!!

Ik wil even toelichten dat de persoon die ik als suggestie krijg, een soort van crush is van mij...
ik volg hem niet en ben ook niet van plan om hem te volgen op Insta.
Ik wouw even weten of hij mij ook in zijn suggestie lijst ziet, als dat zo is.. en hij wilt mij niet volgen dan zie ik verder ook geen reden om hem te volgen!
(Btw, we kennen elkaar persoonlijk)
Misschien denkt hij wel hetzelfde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven