levens advies

26-07-2019 21:19 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Pietje.

Ik ben 18 jaar oud en een buitenbeentje. Graag zou ik wat meer vrienden willen maken, maar ik weet niet zo goed hoe. Hebben jullie tips voor mij?
anoniem_388607 wijzigde dit bericht op 26-07-2019 22:37
96.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een goed advies voor je: doe wat aan je Nederlands en gebruik alinea’s.
Seriously?
zoals ik zei
Alle reacties Link kopieren
Stop met jezelf wegzetten als buitenbeentje, je klinkt als een 14-jarige.
Ga gewoon dingen doen die je leuk lijken.

En doe iets aan je Nederlands. Dit verhaal is idd te lang en leest verschrikkelijk. Als je ook zo praat dan zou ik na twee minuten wegrennen.

Oh en je bent 18!! Je begint net met je leven!!
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand een samenvatting geven? Geen doorkomen aan
Bladiebladiebla2016 schreef:
26-07-2019 21:43
Kan iemand een samenvatting geven? Geen doorkomen aan
To en Henk zijn beste vrienden
TO is nerd
Henk is populair
Nu is Henk verhuisd en TO is eenzaam
wat moet hij doen?
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
26-07-2019 21:44
To en Henk zijn beste vrienden
TO is nerd
Henk is populair
Nu is Henk verhuisd en TO is eenzaam
wat moet hij doen?
Vergeet niet dat TO een buitenbeentje is...
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Nou, wat zijn jullie hard zeg. Ik heb alleen de samenvatting gelezen..

Vrienden maken door in te schrijven bij: sportclub of hobbyclub / scouting oid? Fanclub van bijv. bepaalde band? Game community?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
sorry voor mijn Nederlands is niet mijn beste vak
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
26-07-2019 21:44
To en Henk zijn beste vrienden
TO is nerd
Henk is populair
Nu is Henk verhuisd en TO is eenzaam
wat moet hij doen?
.
Vrienden worden met Jan natuurlijk.
Je hebt vast niet alles gelezen
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Is dit een leestest om te kijken of mijn hersens al verdampt zijn bij 31 graden? :O
.
Alle reacties Link kopieren
pietjezm schreef:
26-07-2019 21:55
sorry voor mijn Nederlands is niet mijn beste vak
En je entertoets is ook kapot?
Seriously?
pietjezm schreef:
26-07-2019 21:55
sorry voor mijn Nederlands is niet mijn beste vak
Of misschien is dat één van die 'kleine' dingen die je aangepast hebt, zat je helemaal niet op een Nederlandse basisschool , maar ergens in Polen, Duitsland of China.

;-)
Ik ben gestopt bij, ik wil jullie graag mijn levensverhaal vertellen. Voor hetzelfde geld istie 80.
Alle reacties Link kopieren
Kritiek geven omdat iemand geen goede grammatica kan gebruiken is zwakker dan grammatica fouten maken en/of niet goed om kunnen gaan met een computer zoals een enter toets gebruiken
Niet iedereen komt uit een ontwikkeld nest of heeft de kans zich goed te ontwikkelen
Ieder mens verdientbgeluk en is gelijk wat gemeen dan om af te zeiken dit persoon heeft het al zo moeilijk
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
26-07-2019 22:06
Ik ben gestopt bij, ik wil jullie graag mijn levensverhaal vertellen. Voor hetzelfde geld istie 80.
:proud:
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
26-07-2019 21:44
To en Henk zijn beste vrienden
TO is nerd
Henk is populair
Nu is Henk verhuisd en TO is eenzaam
wat moet hij doen?
Ik denk dat je het niet gelezen hebt aangezien ik Henk zelden zie en dat vind ik prima ik wou met zijn vlak meer laten weten dat ongeacht we anders zijn toch heel goede vrienden zijn en dat ik een hele goede vriend heb.
Maar dat ik meer opzoek ben naar goede vrienden dat heeft hij dan minder behalve ik dan natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
26-07-2019 22:06
Ik ben gestopt bij, ik wil jullie graag mijn levensverhaal vertellen. Voor hetzelfde geld istie 80.
:HA:

Gelukkig niet, dan was ik nu nog aan het lezen..
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
pietjezm schreef:
26-07-2019 22:08
Ik denk dat je het niet gelezen hebt aangezien ik Henk zelden zie en dat vind ik prima ik wou met zijn vlak meer laten weten dat ongeacht we anders zijn toch heel goede vrienden zijn en dat ik een hele goede vriend heb.
Maar dat ik meer opzoek ben naar goede vrienden dat heeft hij dan minder behalve ik dan natuurlijk.
??
Cateautje schreef:
26-07-2019 22:06
Ik ben gestopt bij, ik wil jullie graag mijn levensverhaal vertellen. Voor hetzelfde geld istie 80.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
heb het weg gehaald want alles zijn onzin reactie had eerlijk gezegd gehoopt op wat goed advies maar dat is blijkbaar wat eenzame mensen krijgen die zich uiten. Hij stelt zich aan.
Alle reacties Link kopieren
pietjezm schreef:
26-07-2019 22:20
heb het weg gehaald want alles zijn onzin reactie had eerlijk gezegd gehoopt op wat goed advies maar dat is blijkbaar wat eenzame mensen krijgen die zich uiten. Hij stelt zich aan.
Nee hoor, je stelt je niet aan.
Je teksten zijn niet te begrijpen.
pietjezm schreef:
26-07-2019 22:20
heb het weg gehaald want alles zijn onzin reactie had eerlijk gezegd gehoopt op wat goed advies maar dat is blijkbaar wat eenzame mensen krijgen die zich uiten. Hij stelt zich aan.
Nee lieverd, daar gaat het niet om. Het is eenvoudigweg onze ervaring dat jonge mensen van jouw leeftijd onmenselijk langdradig zijn zonder tot een punt te komen waar het om gaat. Als je een bondig verhaal had geschreven met een punt, dan had je heel andere reacties gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
26-07-2019 22:06
Ik ben gestopt bij, ik wil jullie graag mijn levensverhaal vertellen. Voor hetzelfde geld istie 80.
:proud:
.
Alle reacties Link kopieren
Bijvoorbeeld

Ik ben Pietje. Ik ben 18 jaar oud en een buitenbeentje. Graag zou ik wat meer vrienden willen maken, maar ik weet niet zo goed hoe. Hebben jullie tips voor mij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven