Mensen gezocht met interesse in driehoeksrelaties

10-08-2019 11:21 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

Ik heb de laatste jaren steeds meer interesse in driehoeksrelaties (of relaties van nog meer dan drie mensen). Zie ook mijn topic hierover in de relatie-pijler.

Het is alleen niet eenvoudig om gelijkgestemden te vinden. Misschien zijn er hier mensen die het leuk vinden om eens over te kletsen en brainstormen.

Het doel is niet per se om dan samen zo'n driehoeksrelatie te beginnen. In eerste instantie zou ik graag een aantal vriend(inn)en leren kennen met dezelfde interesse.

Ik ben eind 30, en woon in Amsterdam!
Alle reacties Link kopieren
relaties/driehoeks-vierhoeks-of-vijfhoe ... #p30253133
Zie je, je snapt het echt niet. Tinder 8s niet alleen bedoeld om neukers te scoren en het viva forum is helemaal niet bedoeld om dates te scoren, in wat voor hoekvorm dan ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek dus GEEN dates.

Maar gelijkgestemden: leeftijd, geslacht onbelangrijk (want het zijn dus geen dates).
Orpheus13 schreef:
10-08-2019 11:49
Ik zoek dus GEEN dates.

Maar gelijkgestemden: leeftijd, geslacht onbelangrijk (want het zijn dus geen dates).
Het lijkt me duidelijk dat je aan het hengelen bent op het forum. Als je er slechts over wil praten of iets, kun je op je vorige topic verder gaan...
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
10-08-2019 11:45
Zie je, je snapt het echt niet. Tinder 8s niet alleen bedoeld om neukers te scoren en het viva forum is helemaal niet bedoeld om dates te scoren, in wat voor hoekvorm dan ook.
Oh?
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
10-08-2019 11:52
Het lijkt me duidelijk dat je aan het hengelen bent op het forum. Als je er slechts over wil praten of iets, kun je op je vorige topic verder gaan...
Nee, ik wil echte contacten/vriendschappen opbouwen (buiten het internet om), zoals iedereen hier in dit deel van het forum.

(Overigens, begrijp ik dat hengelen zelfs hier niet mag? Dat wist ik niet, ik dacht dat dat hier wel mocht. Nogmaals: voor dit topic maakt het niet uit, want ik zoek gewoon gelijkgestemden)
Alle reacties Link kopieren
Je wil alleen vrienden met de dezelfde seksuele interesses als jij?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
10-08-2019 11:58
Je wil alleen vrienden met de dezelfde seksuele interesses als jij?
En er vervolgens geen seks mee hebben of een relatie mee aan gaan...
:byee:
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
10-08-2019 11:58
Je wil alleen vrienden met de dezelfde seksuele interesses als jij?
Nou, ik heb ook vrienden met wie ik mijn interesse voor voetbal deel. Maar ik zou inderdaad ook mensen willen leren kennen met wie ik deze interesse deel ja. Lijkt me niet zo gek toch? Ik denk dat bijvoorbeeld een lesbisch meisje ook graag in contact komt met andere lesbiennes, ook als dat niet om mee te daten is. Om te praten, ervaringen uit te wisselen, vragen te kunnen stellen, etc.

Tot slot: ik zie het niet zozeer als een "seksuele" interesse, maar vooral ook als een gevoelsmatige, romantische voorkeur.
Alle reacties Link kopieren
(Ik lees de regels er trouwens op na:

Nog los van het feit dat ik hier NIET hengel (ik zeg het maar even voor de vierde keer), zeggen de regels dat de account niet ALLEEN gebruikt mag worden voor hengelen.

Aangezien mijn bijdragen voor 99% niets te maken hebben met contacten leggen, kan sowieso al onmogelijk worden gesteld dat ik het forum vooral als datingsite gebruik.
Alle reacties Link kopieren
Via Okcupid ben ik in contact gekomen met een paar mensen die poly waren of in een driehoekrelatie zitten. Misschien dat een plek?
hengelaar
Hoeveel commentaar heb je gekregen op je vorige posts?
Denk je nu werkelijk dat je hier veel succes hebt?
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 10-08-2019 13:25
0.47% gewijzigd
hij zoekt ONS vierhoeksrelaties. Gratis veel seks. incellalarm gaat af
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
10-08-2019 13:22
hij zoekt ONS vierhoeksrelaties. Gratis veel seks. incellalarm gaat af

Nou, zeg dat.
Op dat topic kwamen gewoon geen reacties meer, dus probeert TO het op deze manier.
Drie-, vier- en vijfhoeken. Ik zie nog een toekomst voor een topic over een twintigvlaksrelatie.
Noem het een dodecahedronrelatie en dan bevredigt het ook nog de quasi-intellectuele behoeften! Winwin.

Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
Koettie schreef:
10-08-2019 12:50
Via Okcupid ben ik in contact gekomen met een paar mensen die poly waren of in een driehoekrelatie zitten. Misschien dat een plek?
Dank.

Ik zal eens kijken.
Alle reacties Link kopieren
Opvallend dat dit thema totaal niet blijkt te leven op viva. Dat terwijl ONS's, parenclubbezoek, het hebben van een minnaar, etc. wel degelijk heel erg leven. Dus het is niet te wijten aan preutsheid o.i.d..

Ik ben bang dat deze droom wel eens onvervuld zou kunnen blijven :-(
Orpheus13 schreef:
24-12-2019 17:37
Opvallend dat dit thema totaal niet blijkt te leven op viva. Dat terwijl ONS's, parenclubbezoek, het hebben van een minnaar, etc. wel degelijk heel erg leven. Dus het is niet te wijten aan preutsheid o.i.d..

Ik ben bang dat deze droom wel eens onvervuld zou kunnen blijven :-(
Ga gerust ergens anders posten hoor.
Orpheus13 schreef:
24-12-2019 17:37
Opvallend dat dit thema totaal niet blijkt te leven op viva. Dat terwijl ONS's, parenclubbezoek, het hebben van een minnaar, etc. wel degelijk heel erg leven. Dus het is niet te wijten aan preutsheid o.i.d..

Ik ben bang dat deze droom wel eens onvervuld zou kunnen blijven :-(


Dat we in dit topic niet reageren hoeft niet te betekenen dat het concept an sich ons tegenstaat :sherlock:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven