Food & drinks Deventer

13-08-2019 12:06 5 berichten
Hallo spontane dames uit Deventer en omgeving!

Via dit forum eens kijken welke dames er te vinden zijn voor food & drinks in Deventer en omgeving. En daar bedoel ik mee, gezellig de deur uit gaan of gewoon eens bij iemand thuis afspreken om te koken, bakken of gewoon een drankje te doen. Zonder verplichtingen en soms ook gewoon lekker spontaan!

Om het leeftijdsverschil niet te groot te maken ben ik op zoek naar dames tussen de 35 en 45 jaar. Ik word zelf eind dit jaar 40. Ben net in Deventer komen wonen dus leer hier graag nieuwe mensen kennen.

Laat maar wat van je horen als je interesse hebt!
Wat gezellig een hapje eten of wat drinken met elkaar. Helaas woon ik niet in Deventer.
Meer dan welkom! Maar wellicht is het te ver voor je.
Ik doe ook graag mee, zit alleen wel in Hattem. Is niet al te ver ;-) en ik kom wel af en toe in Deventer gewoon omdat ik het een leuk stadje vindt.
Ben wel errug zwanger op dit moment (30 wk) maar hoop me daardoor niet te laten tegenhouden (behalve dan qua drinks even tijdelijk helaas ;) :cheers: )
Ik ben een klein jaar geleden verhuisd vanuit de randstad.
Leuk Noortje. Nog even aanzien of er reacties komen en anders spreken we binnenkort samen af! Succes met de laatste weken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven