Vriendinnen gezocht omgeving Arnhem

17-08-2019 00:06 8 berichten
Hey,

Sinds kort ben ik (26 jaar) met mijn vriend verhuist naar Arnhem. Ik kom uit omgeving Rotterdam en ken hier helemaal niemand. Best eenzaam soms zo doordeweeks (mijn vriend is alleen in het weekend thuis). Ik zoek een leuke meid of meiden die het leuk vinden af en toe wat te doen, lekker hapje eten, sporten, naar de film.

Groetjes!
Zij1992 schreef:
17-08-2019 00:06
Hey,

Sinds kort ben ik (26 jaar) met mijn vriend verhuist naar Arnhem. Ik kom uit omgeving Rotterdam en ken hier helemaal niemand. Best eenzaam soms zo doordeweeks (mijn vriend is alleen in het weekend thuis). Ik zoek een leuke meid of meiden die het leuk vinden af en toe wat te doen, lekker hapje eten, sporten, naar de film.

Groetjes!
Hi zij!

Begrijpelijk hoe eenzaam je je kan voelen af en toe, echt vervelend.
Zit je toevallig ook op vriendinnenonline? Je verhaal komt me bekend voor, van iets dat ik daar heb gelezen! Je mag me een berichtje via hier sturen & anders stuur ik je even een berichtje daar!

Groetjes!
Hoihoi,

Eenzaamheid kan inderdaad zo stom zijn, terwijl je genoeg mensen om je heen hebt. Ik kom zelf ook uit omgeving Arnhem! Als je het leuk vind mag je me een privé berichtje sturen, dan kletsen we verder. :)

Charlotte
Studente1992 schreef:
17-08-2019 09:22
Hi zij!

Begrijpelijk hoe eenzaam je je kan voelen af en toe, echt vervelend.
Zit je toevallig ook op vriendinnenonline? Je verhaal komt me bekend voor, van iets dat ik daar heb gelezen! Je mag me een berichtje via hier sturen & anders stuur ik je even een berichtje daar!

Groetjes!
Hey,

Nee daar zit ik niet op, wel toevallig haha!
Lijkt me leuk in ieder geval.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik heb je een privé bericht gestuurd! Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Zij1992 schreef:
17-08-2019 00:06
Hey,

Sinds kort ben ik (26 jaar) met mijn vriend verhuist naar Arnhem. Ik kom uit omgeving Rotterdam en ken hier helemaal niemand. Best eenzaam soms zo doordeweeks (mijn vriend is alleen in het weekend thuis). Ik zoek een leuke meid of meiden die het leuk vinden af en toe wat te doen, lekker hapje eten, sporten, naar de film.

Groetjes!
Hee,

Kan me goed voorstellen dat het eenzaam kan zijn, zo in een nieuwe stad. Ik ben zelf 27 en woon al mijn hele leven in Arnhem. Het lijkt me gezellig een keer wat af te spreken.

Groetjes
Hey!

Leuk dat je een berichtje stuurt.
Lijkt me inderdaad erg leuk.
Wil je wat over jezelf vertellen? Wat je bijvoorbeeld doet in het dagelijks leven
Alle reacties Link kopieren
Zij1992 schreef:
05-09-2019 20:16
Hey!

Leuk dat je een berichtje stuurt.
Lijkt me inderdaad erg leuk.
Wil je wat over jezelf vertellen? Wat je bijvoorbeeld doet in het dagelijks leven
Ik heb je een privé berichtje gestuurd!
Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven