Sluit jij aan....?

17-08-2019 00:51 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi jij daar,

Je hebt vast op dit onderwerp gedrukt vanwege nieuwsgierigheid .. Welkom!

Ik ben net zo nieuwsgierig als dat jij bent ... Een klein voorstel rondje;

Ik 34 jaar, moeder van een 3-jarige, woon nabij Arnhem, woon samen en werk voor een leuk bedrijf.

Ik lees al jaren mee op het Viva forum, ben ‘vroeger’ wel actief geweest en heb er leuke mensen door ontmoet die ook naar feestjes gingen maar daar bleef het ook bij op de een of andere manier.

Wat ik met deze oproep hoop te bereiken;
We leven ons leventje: gezin, werk en het sociaal leven wat we al hebben (niet dat we daar al onze handjes vol aan hebben) tóch wil ik nieuwe mensen leren kennen, naar mate je ouder wordt, heb je een solide basis opgebouwd. Daar heb ik ook de ruimte om nieuwe mensen te ontmoeten, om leuke dingen mee te ondernemen. Hetzij een hapje eten, de stad in om een drankje te gaan drinken, een leuk feestje of festival, evt. Een uitje met kinderen (mocht je deze hebben) ..Mijn interesses liggen niet per se in mensen met kinderen, want ook al heb je die ... Is het ook weleens prettig geen mama óf papa te zijn (laten we eerlijk zijn). Ik ga graag uit; de stad in, festival, hapje eten, borrelen ..

Voel je je aangesproken, en denk je ‘hee daar wil ik meer van weten, lijkt mij gezellig’ .. schroom dan niet om te reageren, alles is vrijblijvend.

Tot .....?
Hoi,
Ik trek dan toch maar de stoute schoenen aan om te reageren op je enthousiaste bericht.
(Niet veel goede ervaringen met contact leggen op deze manier)

Ik ben 37 en woon en werk in Arnhem met mijn twee poezedotjes.
Ook ik heb ruimte en vindt het leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
Leuk bericht!

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven