Techno buddy wanted

20-08-2019 19:41 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi all,

Ik ben een enorme fan van techno (specifiek vrij harde acid, deeptechno, beuktechno) maar vind het al snel leuk. Ik ga héél graag naar (techno)feestjes, festivals e.d. (denk Straf_werk, DGTL, Reaktor, Awakenings, Drumcode, Dekmantel, Soenda) maar ik heb niet veel mensen in min omgeving die dat regelmatig met mij willen doen. Dus het lijkt me leuk om wat mensen te leren kennen die net als ik op zoek zijn naar maatjes die ook houden van deze muziek en feestjes.

Ik ben woonachtig in Amsterdam e.o. en eind 20. Laat me even weten als je denkt heyyyy ik herken mezelf hierin, wie weet komt er wat uit!
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar. Lijkt alsof weinig mensen ervan houden.
Ik ken ze ook amper helaas.
Onlangs was ik in Ruhr in Love, Oberhausen, Duitsland, ken je dat?
Hier had je meerdere stands waarvan er eigenlijk geen slechte tussen zaten:)
Hi,

Ik ben wel een tikkie ouder dan jij (mid30) maar als je dat geen probleem vindt dan kunnen we wel ff verder praten, stuur maar een pbtje.
Ik hou van techno en alles wat harder gaat en ga geregeld naar festivals/feestjes.

Groetjes!
Hey leuk! Toevallig zat ik hier zelf over te denken, want heb een vrij recente liefde voor techno ontwikkeld maar geen vrienden die er ook van houden. 27 jaar en woonachtig in Amsterdam. Stuur mij ook maar een pb als je wil!
Leuk! :D

Ik heb je een pb gestuurd :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven