Vriendschap gezocht in Breda

26-08-2019 16:35 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden, sinds ruim een jaar woon ik in Breda. Voor de liefde ben ik verhuisd van Groningen naar Breda.
Ik heb het hier erg naar mijn zin! Het samenwonen bevalt erg goed. We gaan er vaak samen op uit. Daarnaast spreken we af en toe af met de vriendengroep van mijn vriend. Hierdoor gezellige meiden leren kennen. Het lijkt mij ook leuk om buiten deze vriendengroep andere meiden te leren kennen. Ik merk dat dit niet zo makkelijk gaat. Vandaar deze oproep.

Ik ben 37 jaar oud. Ik werk in de zorg. Gelukkig ook vrij snel een leuke baan kunnen vinden.
Ik ben gek op dieren, (Italiaans) eten, tennis, wandelen, natuur, fotografie, mode, vakantie en dagjes weg gaan.

Lijkt het je leuk om in contact te komen dan hoor ik het graag!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Ik ben zelf net verhuisd naar Roosendaal, ook ivm samenwonen maar start vanaf oktober met werken in het Amphia in Breda. Ben wel iets jonger dan jij, 25 jaar, maar lijkt me leuk om in Breda wat meer mensen te leren kennen. Wellicht dat we een keer af kunnen spreken, evt. Met een groepje als er meer mensen reageren.
Ben ook gek op dieren ( we hebben zelf 2 honden en een paard) en verzot op lekker eten, dus ik herkende me in je oproepje.

Hoop dat er nog wat mensen reageren, dan kunnen we iets plannen.
Alle reacties Link kopieren
Voor de zekerheid, er zijn meer oproepjes uit Breda. Vandaag deze:

contact/vrienden-gezocht-breda-waalwijk ... ges/448274
Eerder deze:
contact/vriendinnen-omgeving-breda/list_messages/440080

En er zijn er nog meer.
Alle reacties Link kopieren
n.v.t.
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik heb je een berichtje gestuurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven