Vriendinnen in Tilburg

31-08-2019 00:12 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag Viva-leden!

In december vorig jaar zijn mijn man en ik verhuisd naar Tilburg. Omdat ik geen vriendinnen heb in mijn huidige woonplaats - en het nog best lastig blijkt om nieuwe relaties op te bouwen als je bijna 27 bent - ben ik benieuwd of ik via deze weg in contact kan komen met andere dames die ook op zoek zijn naar nieuwe vriendinnen.

Ik hou van verschillende dingen: sporten (wandelen, krachttraining, dansen), lezen, koken, films en bordspellen.

Vertel me gerust wat over jezelf als deze oproep je aanspreekt!

Groetjes,

Naaa
Alle reacties Link kopieren
Hey,
Ik stuur je even een privé berichtje, zou dit misschien wel leuk vinden
Groetjes
Alle reacties Link kopieren
pinopino schreef:
31-08-2019 09:36
Hey,
Ik stuur je even een privé berichtje, zou dit misschien wel leuk vinden
Groetjes
Is het gelukt? Ik zie namelijk nog geen berichtje..
Alle reacties Link kopieren
PB's werken hier balen; je krijgt geen symbool dat aangeeft dat je een nieuwe PB hebt als dat geen antwoord is op een eerdere PB. Klik even in de inbox bij de berichtjes. Als je een nieuwe hebt staat die denkelijk wel daar als die is verstuurd.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Naaa,

Klinkt leuk 😊
Ik heb je een PB gestuurd zojuist.
Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik stuur je ook een priveberichtje!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi, ik ben nog nieuw op dit forum en een pb sturen lukt me niet 😅
Zou je mij andersom een pb kunnen sturen 🙈 lijkt mij leuk nieuwe mensen te leren kennen.
Ik heb 3 vriendinnen en zij zitten al lange tijd in een relatie. 1 van hun is zwanger, 1 heeft net een kleine en 1 is verhuisd naar Lelystad...😟 Ik merk dat de vriendschappen beginnen te verwateren. Bijna geen tijd meer om af te spreken. Of we spreken af met aanhang..🙄
Ben toe aan een gezellige vlotte dame die spontaan is en brede interesses heeft. Die het leuk vindt om samen cocktails te testen in de zomer of naar de nieuwste horrorfilms te gaan in de winter.
Mocht je je nieuwe boezemvriendin nog niet hebben getroffen, let me know 💁🏻‍♀️
Alle reacties Link kopieren
3V427 schreef:
12-09-2019 20:08
Hoi hoi, ik ben nog nieuw op dit forum en een pb sturen lukt me niet 😅
Zou je mij andersom een pb kunnen sturen 🙈 lijkt mij leuk nieuwe mensen te leren kennen.
Ik heb 3 vriendinnen en zij zitten al lange tijd in een relatie. 1 van hun is zwanger, 1 heeft net een kleine en 1 is verhuisd naar Lelystad...😟 Ik merk dat de vriendschappen beginnen te verwateren. Bijna geen tijd meer om af te spreken. Of we spreken af met aanhang..🙄
Ben toe aan een gezellige vlotte dame die spontaan is en brede interesses heeft. Die het leuk vindt om samen cocktails te testen in de zomer of naar de nieuwste horrorfilms te gaan in de winter.
Mocht je je nieuwe boezemvriendin nog niet hebben getroffen, let me know 💁🏻‍♀️
Ik stuur je een berichtje!
Hi Naaa,

je berichtje is al van even geleden, maar misschien is hij nog steeds van toepassing? Ik speel ook vaak bordspellen en lees graag, dus was benieuwd of je misschien al een leuk groepje had overgehouden aan je reactie.

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook op zoek naar nieuwe vriendinnen in de omgeving van Tilburg. Misschien jij ook? Of de andere meiden die nog meer hebben gereageerd?
Ik lees en knutsel graag, maar op een terrasje zitten vind ik ook altijd gezellig.

(Nu natuurlijk niet, maar voor Corona deed ik dat graag).
Alle reacties Link kopieren
hoi! Ik kwam deze berichten tegen en kon het toch niet laten om te reageren. Misschien hebben jullie hier nog interesse in? Ik heb inmiddels een zoontje van 1 maar mis contact met andere(n)(moeders).
Ik ben 31 :-).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven