vriendinnen gezocht Leeuwarden en omgeving (35-45)

31-08-2019 12:23 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo :-)

Ik ben een vrolijke meid van 40 jaar en woon in Leeuwarden! Getrouwd en 3 leuke kids.
Lijkt me leuk om nieuwe meiden te leren kennen en een vriendschap op te bouwen.
Ik heb dan wel 3 kids maar kan ook prima zonder ze afspreken.
Gezellig shoppen, naar de bios, sporten, thee drinken en kletsen, etc. Ik kan je heel goed de oren van je hoofd kletsen maar ook goed luisteren.
Spreekt dit je aan? ;-) Laat dan een leuk berichtje achter!

Groetjessss
Alle reacties Link kopieren
Mijn naam is Marleen en ik ben 36 jaar. Ik woon samen met mijn vriend in een sfeervolle bovenwoning in Groningen en onze twee katten Google en Streepje. Ik ga 1 keer per week met veel plezier naar creatieve dagbesteding. Van interieurstyling en tweedehands kleding word ik heel blij. Daarnaast kijk ik graag series en films en wandel ik graag. Theedrinken met vriendinnen doe ik ook regelmatig. Ik heb me ingeschreven omdat ik het leuk vind om nieuwe vriendschappen aan te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Famke,

Beetje late reactie, maar ik zag jouw berichtje nu en ik dacht, ik probeer het nog :-)
Ik ben 39, ik ben ook getrouwd, twee kinderen en woon op ongeveer 30 autominuten van Leeuwarden.
Nu mijn kinderen weer iets groter zijn en ik weer wat meer tijd voor mezelf heb, merk ik dat ik graag weer wat nieuwe vriendschappen op zou willen bouwen om leuke dingen mee te ondernemen.
Alle reacties Link kopieren
heeej Jada22 Bedankt voor je leuke reactie!
Heb je net een prive berichtje gestuurd! :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een pb gestuurd!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven