Beginnende gitarist / bassist gezocht omgeving Helmond

31-08-2019 21:53 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een beginnende gitarist en ik zoek een andere gitarist in de omgeving van Helmond om samen te oefenen, te jammen en eventueel een band te vormen. Ik stel voor om te oefenen door middel van bijvoorbeeld de JustinGuitar website en app, Yousician en Rocksmith (multiplayer, kan eventueel ook met een bassist). Als je zelf geen interesse hebt, stuur dit dan alsjeblieft door naar iemand die dat misschien wel zou kunnen hebben.

Wat van mijn favoriete artiesten ongeveer op volgorde: Tom Verlaine / Television, U2, Echo & the Bunnymen / Ian Mcculloch, The Feelies, The Strokes, Red Hot Chilli Peppers, The Ventures, R.E.M., Ramones.

Je hoeft niet per se een vergelijkbare smaak te hebben wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
Tom,

Ik ben zelf bassiste niet beginnend , al 25 jaar ervaring ben heel vroeg begonnen. en doe ook zang erbij. Als ik jou was zou ik ff op facebook kijken daar heb je gitaren forums Basgitaren forums en daar staan regelmatig om gevraagde drummers, bassisten of zangers oid. Je muziek smaak is leuk! Wil je ook eigen werk gaan doen? Ik wel. Schrijf en componeer eigen muziek, erg leuk om te doen! Veel succes! Hoop dat je iemand tegen komt.
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Oja je zou de Mods kunnen vragen je bericht te verplaatsen naar Contact of naar gevraagd. Daar heb je denk ik meer kans van slagen.
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips! Ik wil uiteindelijk zeker ook eigen nummers maken ja.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Tom, ik kan zingen, dus mocht je interesse hebben...
Alle reacties Link kopieren
Hallo LovelyRebel9, mijn echte naam is trouwens David. Bedankt voor het voorstel maar helaas ben ik nog niet zo ver dat we al een band zouden kunnen gaan oprichten. Tenzij ik op korte termijn ook een (beginnende) gitarist en/of bassist kan vinden. Lijkt het je niets om samen een van die instrumenten te leren spelen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een pb gestuurd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven