Sparringpartner i.v.m. traumatisch verleden en DIS-diagnose

03-09-2019 22:27 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag wil ik in contact komen met mensen die als gevolg van hun traumatische geschiedenis in de kinderjaren, de diagnose DIS hebben gekregen (bij mij 3 jaar geleden vastgesteld). Ik ben op zoek naar gesprekspartners die net als ik op zoek zijn naar diepgang, samenhang en de uitdaging met zichzelf aangaan in de sprokkeltocht in en naar jezelf.
Heb jij ook een diep verlangen naar ‘heel worden’, verbonden in jezelf en in volledig ‘zijn’? Ben jij in ‘bezit’ van een gezonde portie moed en ‘nieuwsgierigheid’? Wil jij uitpluizen hoe de symptomen van DIS zijn verbonden met je traumatisch verleden? Word jij ook 'blij' met elke ontdekking die je als stukjes van/in jezelf 'terug krijgt'?
Spreken hierbij de volgende woorden jou ook aan: * denken in mogelijkheden * diep verlangen * moed * nieuwsgierig-zijn * aangaan * verdieping * samenhang * verbinden * uitwisselen * …?

Herken jij je in deze omschrijving en ben jij net als ik, opzoek naar een sparringpartner die aansluiting heeft bij jouw denk- en voelwijze, dan kom ik graag in contact met jou en wie weet kunnen we voor elkaar van betekenis zijn.

[...]
anoniem_390016 wijzigde dit bericht op 05-09-2019 08:36
3.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Klinkt wel een beetje als een vacature.
Alle reacties Link kopieren
Systeemtherapie in groepsverband bij de psycholoog...
Alle reacties Link kopieren
Leuk zo’n snelle reacties!
Jammer dat het als een vacature overkomt, dat is zeker niet mijn bedoeling. Maar aan de andere kant maakt het kennelijk ook duidelijk waarnaar ik opzoek ben. Wellicht is het dan ook helpend voor de ‘lezer’ om zich hier al dan niet in te herkennen. In ieder geval wil ik helder zijn en dat is geloof ik dan wel gelukt.

De suggestie van systeemtherapie in groepsverband… snap de suggestie. Mijn ervaring met therapie of andere vormen van groepsbijeenkomsten heb ik niet benoemd. Ik heb therapie waar ik heel blij mee ben!. En ik neem deel aan een groep, maar vind daar niet de aansluiting, jammer genoeg. Vandaar ook mijn oproep in de hoop in contact te komen met gelijkgestemde.
Alle reacties Link kopieren
.
hanke321 wijzigde dit bericht op 05-09-2019 23:17
99.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
hanke321 wijzigde dit bericht op 05-09-2019 23:18
99.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is waar! Het is heel persoonlijks ieders beleving, ervaring, gevoel, hoe je ernaar kijkt, wat je wilt, wat al dan niet mogelijk is… en wat helpend is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven