Nieuwe vriendschappen Amsterdam 30+ gezocht!

05-09-2019 10:16 11 berichten
Heyhey!

Ik ben 36, veel jonger van geest (en moet nog vaak mn ID laten zien bij Gall N Gall), en ben op zoek naar gezellige meiden om een leuke band mee op te bouwen :) In een grote stad als Amsterdam is het toch wel moeilijk om echte vriendschappen te vinden, vooral als je geen student meer bent. En ik ken genoeg leuke mensen, maar heb toch niet met iedereen fijne raakvlakken en vind veel mensen toch ook wel oppervlakkig.

Iets meer over mij: ben dol op hapjes buiten de deur of samen wat lekkers koken, drankjes doen, het strand of bos (met of zonder mn hond), fitness, yoga, hardlopen, ben spiritueel geïnteresseerd en gek op de maan (ja misschien een lichtelijke zwevert maar ook erg rationeel :P), hou van series en films, thuis of met mn Pathe abbo, fotografie, DIY, shoppen, stedentrips en af en toe een dansje (house, hiphop, of gewoon een leuke random bar, love it!) enz enz.

Spreekt dit je een beetje aan? Let me know! Lijkt me leuk om like-minded mensen te ontmoeten :)
Hoi Hoi ,



Wilde even reageren ondanks dat ik zelf niet in Amsterdam woon maar in Gouda .

Jouw berichtje hier spreekt mij heel erg aan op veel vlakken .

Ben zelf 39 bijna 40 jaar en heb mij net toevallig aangemeld hier .

Ik wacht even of ik een reactie krijg en dan zou ik meer kunnen vertellen over mijzelf mocht je het leuk vinden .
anoniem_390256 wijzigde dit bericht op 25-09-2019 22:46
Reden: Geen naam
5.44% gewijzigd
Hoi Micha! Leuk dat je reageert :) Stuur me anders een privé berichtje, dan kunnen we elkaar wat meer vertellen inderdaad.

Ik ben benieuwd! x
Gelukt hoop ik !!!!
Alle reacties Link kopieren
Hai!
Ik PB je even, woon regio Amsterdam en lees wat raakvlakken :)

PB-en lukt vaak wat lastig, dus PB mij gerust ook als je niks hebt ontvangen!
bailey5robin schreef:
05-09-2019 16:02
Gelukt hoop ik !!!!
Ik heb 'm! Leuk! Reageer zometeen :))
Alle reacties Link kopieren
Pb’tje gestuurd!
Upje voor deze!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je gePBt :-D
roadcat schreef:
22-09-2019 21:02
Ik heb je gePBt :-D
Hebbes :cheer: terugbericht!
Op de 1 of andere manier gaat het een beetje mis met de PBtjes, wie het leuk lijkt kennis te maken mag me een mailtje sturen op heymoonchildstaywild@outlook.com :)

Tot snel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven