Moeders/Vriendinnen uit Tilburg

05-09-2019 20:39 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal

Een tijdje getwijfeld of ik hier een bericht zal plaatsen, maar ik waag het erop.
Ik merk dat ik behoefte heb aan vriendschap met mensen die in dezelfde levensfase zitten..

Ik ben 29 jaar, getrouwd, moeder van 3 kinderen en woon in Tilburg.

Lijkt het je leuk om gezellig te kletsen en wie weet vriendschap op te bouwen? Let me know!!
Hai Lelie,

Ik misschien wel! 26 jaar, verloofd, 2 kinderen (waarvan 1 recent kort na de geboorte overleden). Ik woon niet in Tilburg (in de buurt van Eindhoven), maar wérk er wel en ben er dus vaak te vinden :) Stuur me gerust een pb!
Alle reacties Link kopieren
Loes23 schreef:
05-09-2019 21:11
Hai Lelie,

Ik misschien wel! 26 jaar, verloofd, 2 kinderen (waarvan 1 recent kort na de geboorte overleden). Ik woon niet in Tilburg (in de buurt van Eindhoven), maar wérk er wel en ben er dus vaak te vinden :) Stuur me gerust een pb!

Pb gestuurd! :)
Alle reacties Link kopieren
Ja ik misschien ook wel 😁
38 jaar, getrouwd en 1 kind woon en werk in Tilburg. Heb zeker nog tijd om vriendschappen op te bouwen en te onderhouden, gezellig te kletsen met kop koffie of thee of uit eten te gaan bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Moonbird1980 schreef:
05-09-2019 21:31
Ja ik misschien ook wel 😁
38 jaar, getrouwd en 1 kind woon en werk in Tilburg. Heb zeker nog tijd om vriendschappen op te bouwen en te onderhouden, gezellig te kletsen met kop koffie of thee of uit eten te gaan bijvoorbeeld.

Hai moonbird leuk! Ik zal je een pb sturen!
Twijfel bij dit soort dingen altijd. Aan de ene kant is het wel fijn om hier anonimiteit te behouden, maar vind het anderzijds wel heel leuk om nieuwe mensen te leren kennen die wat meer in dezelfde fase zitten als ik.

Een terughoudende ja dus denk ik ;-)

33, samenwonend, 2 kinderen (pre-basisschool)
TijdvoorTaart schreef:
05-09-2019 22:24
Twijfel bij dit soort dingen altijd. Aan de ene kant is het wel fijn om hier anonimiteit te behouden, maar vind het anderzijds wel heel leuk om nieuwe mensen te leren kennen die wat meer in dezelfde fase zitten als ik.
Herkenbaar :)
Alle reacties Link kopieren
Lelie12 schreef:
05-09-2019 21:40
Hai moonbird leuk! Ik zal je een pb sturen!
Leuk! PB terug 😁
Alle reacties Link kopieren
TijdvoorTaart schreef:
05-09-2019 22:24
Twijfel bij dit soort dingen altijd. Aan de ene kant is het wel fijn om hier anonimiteit te behouden, maar vind het anderzijds wel heel leuk om nieuwe mensen te leren kennen die wat meer in dezelfde fase zitten als ik.

Een terughoudende ja dus denk ik ;-)

33, samenwonend, 2 kinderen (pre-basisschool)
Leuk! Ik zal je straks een pb sturen.
Herkenbaar wel hoor.. Ik heb ook best een tijd getwijfeld voordat ik een bericht heb geplaatst.
Lelie12 schreef:
06-09-2019 07:25
Leuk! Ik zal je straks een pb sturen.
Herkenbaar wel hoor.. Ik heb ook best een tijd getwijfeld voordat ik een bericht heb geplaatst.
Nog niets ontvangen. Klopt dat?
Alle reacties Link kopieren
TijdvoorTaart schreef:
08-09-2019 15:12
Nog niets ontvangen. Klopt dat?
Huh wat gek, had een heel bericht getypt en verzonden (dacht ik) maar zie je naam ook niet in mijn inbox.
Ik doe nog een poging :hihi:
Lelie12 schreef:
09-09-2019 20:09
Huh wat gek, had een heel bericht getypt en verzonden (dacht ik) maar zie je naam ook niet in mijn inbox.
Ik doe nog een poging :hihi:
Deze keer is hij goed aan gekomen. Berichtje terug
Alle reacties Link kopieren
hoi! Is er hier nog wat leven in de brouwerij ;-)? Ik zou graag ook wat meer contacten willen met moeders. Vind idd zoals hierboven omschreven de anonimiteit wel prettig, maar he... je moet ergens beginnen. Mocht er inmiddels al wat contact gelegd zijn, dan zou ik het wellicht leuk vinden om daar ook deel van uit te maken
ik ben 31jr, woon en werk in Tilburg, heb een zoontje van 1jr.
Lbtwee schreef:
08-03-2021 14:42
hoi! Is er hier nog wat leven in de brouwerij ;-)? Ik zou graag ook wat meer contacten willen met moeders. Vind idd zoals hierboven omschreven de anonimiteit wel prettig, maar he... je moet ergens beginnen. Mocht er inmiddels al wat contact gelegd zijn, dan zou ik het wellicht leuk vinden om daar ook deel van uit te maken
ik ben 31jr, woon en werk in Tilburg, heb een zoontje van 1jr.
Het is hier al een tijdje stil voor zover ik weet. Maar wellicht kan er nieuw leven in geblazen worden
Alle reacties Link kopieren
TijdvoorTaart schreef:
08-03-2021 17:21
Het is hier al een tijdje stil voor zover ik weet. Maar wellicht kan er nieuw leven in geblazen worden
Ja, wie weet, lijkt me leuk! Ik zag dat je eerder ook al eens gereageerd wat, zijn daar nog leuke contacten uit voort gekomen :-)?
Zeker in tijden van corona zou ik het niet verrassend vinden als er meer jonge moeders zijn die wel wat leuke contacten zouden willen opdoen.
Lbtwee schreef:
08-03-2021 18:18
Ja, wie weet, lijkt me leuk! Ik zag dat je eerder ook al eens gereageerd wat, zijn daar nog leuke contacten uit voort gekomen :-)?
Zeker in tijden van corona zou ik het niet verrassend vinden als er meer jonge moeders zijn die wel wat leuke contacten zouden willen opdoen.
Heb een tijdje gemaild met de TO, maar inmiddels al heel lang niet meer.
Corona dunt de boel wel flink uit, ja :-)
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat merk ik ook! En zeker straks wanneer het allemaal weer mag en kan, en het lekkerder weer wordt, is het misschien wel leuk om een soort clubje op te richten, haha.
Misschien denken er meer hier zo over?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven