Vriendinnen Breda

12-09-2019 20:26 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ladies!

Omdat m’n vriendschappen door gezinsuitbreiding (niet vanuit mij) beginnen te verwateren, ben ik toe aan nieuwe, positieve mensen die bij voorkeur in de buurt van Breda wonen.

Ik ben zelf 28, werk fulltime en geen kiddos of relatie. Daarnaast wel ook bezig met een studie. In m’n vrije tijd sport ik graag maar ik betrap mezelf steeds vaker op de bank kijkend naar Netflix. Dus:

Lijkt het je gezellig om samen een cocktail en sushi te pakken? Of juist aan te sluiten bij een film in de bios? Misschien heb je zelf ideeën? Culturele uitjes of gezellig een pretpark? Ik ben redelijk open minded en sportief, dus laat me weten als je interesse hebt 🙋🏻‍♀️

Groetjes!
Hallo!

Ik kom uit omgeving Breda, ben 25 jaar. Cocktails drinken hou ik van, doe ik te weinig en verder vind ik eigenlijk heel veel leuk en ben ik bijna overal wel voor in.
Alle reacties Link kopieren
Super leuk! Zelf kom ik uit Breda en heb door VINA een hele leuke vriendinnengroep gekregen in Breda.

Of als je een keer een terrasje wil pakken kun je me een berichtje sturen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie allebei een privé bericht gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Wat grappig ik wou net een zelfde topic openen. En wat herkenbaar ook.

Ik ben 29 en ook fulltime baan, geen relatie en kinderen. Voor sushi en bios ben ik altijd te paaien
Hoihoi!

Ik zag je oproep net pas, maar wil toch graag reageren.

Zelf ben ik 29 en woon ik net buiten Breda, samen met mijn man. Omdat we redelijk nieuw zijn in de omgeving zou ik graag nieuwe mensen leren kennen!

Ik hou van de bios, etentjes maar ook van wandelingen maken, het bos en eigenlijk buiten zijn in het algemeen.
Alle reacties Link kopieren
iloondb schreef:
12-09-2019 22:37
Super leuk! Zelf kom ik uit Breda en heb door VINA een hele leuke vriendinnengroep gekregen in Breda.

Of als je een keer een terrasje wil pakken kun je me een berichtje sturen.
VINA? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Heb de indruk dat niet meer veel meiden actief zijn op die app.
Hoi hoi ,

Wat een leuk en herkenbaar berichtje !

Ik heb je een PB gestuurd :cheer2:
Hey,

Ik had je nog een berichtje terug gestuurd, heb je deze ontvangen?
Alle reacties Link kopieren
Ze kan beter een whatsapp groep opzetten gezien de respons :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Rozenbotteltje schreef:
28-09-2019 13:51
VINA? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Heb de indruk dat niet meer veel meiden actief zijn op die app.
Ging eigenlijk heel snel, gewoon swipen, berichtje sturen en iets organiseren.
Rozenbotteltje schreef:
08-10-2019 21:09
Ze kan beter een whatsapp groep opzetten gezien de respons :biggrin:
Lijkt mij geen verkeerd idee
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook nieuw in Breda! Nouja nieuw, ik woon hier nu iets meer dan een jaar. Ik zou het iig ook leuk vinden om wat nieuwe mensen te leren kennen!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, volgens mij gaat het niet helemaal soepel met terug reageren op jullie pb’s 🤷🏻‍♀️ Ik geloof dat ze niet bij jullie aankomen? Stuur me anders gewoon ff je nr via een privé bericht met je naam erbij, dan stuur ik gewoon via whatsapp een bericht terug. Of ik maak idd een groep aan? Eigenlijk best een goed idee 😜
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Ben rijkelijk laat, maar ik zou het ook erg leuk vinden met jullie in contact te komen! Ik ben 28, werk fulltime en woon in Breda. Vind het leuk om wat te drinken/eten in de stad, culturele dingen te doen of een lekkere wandeling te maken etc.

Mag ik nog aansluiten? 😁

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden!

Ik hoop dat iemand nog een keertje in dit topic kijkt en ik misschien aan zou kunnen sluiten in jullie whatsappgroepje! :)

Ik ben 25, werk fulltime, woon sinds een half jaartje in Breda en heb ook geen relatie. Ik sport 4x in de week, houd ervan om drankjes te doen of een hapje te eten en ik ben eigenlijk altijd wel overal voor in! Om dezelfde redenen zie ik mijn vriendinnen helaas ook minder vaak. Lijkt me erg leuk om met wat nieuwe mensen in Breda in contact te komen!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, ik ben benieuwd of hier nog iets leuks uit is gekomen. Sta er altijd voor ik nieuwe mensen te leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
L1944 schreef:
27-11-2019 07:11
Hi meiden!

Ik hoop dat iemand nog een keertje in dit topic kijkt en ik misschien aan zou kunnen sluiten in jullie whatsappgroepje! :)

Ik ben 25, werk fulltime, woon sinds een half jaartje in Breda en heb ook geen relatie. Ik sport 4x in de week, houd ervan om drankjes te doen of een hapje te eten en ik ben eigenlijk altijd wel overal voor in! Om dezelfde redenen zie ik mijn vriendinnen helaas ook minder vaak. Lijkt me erg leuk om met wat nieuwe mensen in Breda in contact te komen!

Groetjes

Hoihoi,

Ik heb helaas niks meer gehoord, maar sta nog steeds open voor nieuwe vriendinnen in Breda! Stuur me anders even een DM 😊

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meiden die actief zijn op dit forum? Ik ben 21 en ik kom zelf uit een dorpje vlak bij Tilburg en ik vroeg me af of er een groepsapp is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven