whatsapp contact wens mama's

15-09-2019 12:50 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames!

Ik ben op zoek naar dames die in een soortgelijke situatie zitten als mij.
Ik en mijn vriend zitten al een poosje in de medische molen voor onze kinderwens. Inmiddels meerdere ICSI behandelingen erop zitten zonder resultaat helaas.
Zijn er anderen die het leuk zouden vinden om contact hierover te hebben via whatsapp en als het gezellig klikt mogelijk af te spreken om naast ervaringen delen over dit onderwerp ook leuke dingen samen te doen. :-)
Woonregio maakt voor mij niks uit, maar ik ben zelf woonachtig in de regio Oost-gelderland.

Bij interesse stuur gerust een pb-tje of reactie hieronder!

Veel liefs deze wensmama.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook zeker een wens, 3 mislukte ivf pogingen en nu aan het twijfelen om een vierde poging te doen.
Ik voel mij prettig op het topic hierop het forum, maar vind een app groepje miss ook fijn, en wellicht elkaar een x te spreken. Omdat de pijn die je voelt, mensen in je omgeving niet goed snappen.
Ik moet dan alleen uitgaan zoeken hoe ik een privé bericht stuur.
Alle reacties Link kopieren
Hier een wensmama die eindelijk zwanger(nu 13weken) is geworden na ICSI. Heb zelf al bijna 2 jaar een appgroep met wensmama's en is altijd heel fijn om daar je hart even te kunnen luchten!
Hopelijk is het jullie gauw gegund heel veel succes en sterkte met alles wat er nog op jullie pad komen gaat!
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik heb inmiddels een zoontje van bijna 2, hebben hier 3 jaar over gedaan waarvan 2 jaar in fertiliteitcentrum nu zijn we tijdje bezig voor de 2e en beginnen nu ook weer bij de fertiliteit il zou me graag aanmelden.
Ik woon in Overijssel.
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik en mijn vriend zitten sinds maart in de medische molen. Mij lijkt het fijn om soms me hart te luchten bij dames die hetzelfde ervaren. Ik woon ook in Overijssel.
Alle reacties Link kopieren
@Donski88 Dankjewel!
Wat ontzettend fijn dat het jullie na al die tijd gelukt is! Geniet lekker van de zwangerschap. Van harte gefeliciteerd!! :-)
Alle reacties Link kopieren
@jokke @anoniem1701 @Belle2811

Dankjewel voor jullie reacties! Als jullie willen mogen jullie me wel een pb-bericht sturen met jullie naam en 06-nummer erin? Dan maak ik wel even een app groepje aan? :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een poging gedaan om een bericht te sturen, is die niet aangekomen?
Alle reacties Link kopieren
jokke schreef:
17-09-2019 10:34
Ik heb een poging gedaan om een bericht te sturen, is die niet aangekomen?
Ik denk dat het niet gelukt is, heb niks ontvangen!
Ik zou jou wel even een pb sturen, als je op je eigen profiel klikt kan je die als het goed is in je inbox zien en reageren
Alle reacties Link kopieren
Berichtje terug :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven