Wie zit ook graag achter de naaimachine?

15-09-2019 22:41 14 berichten
Hoi Allemaal!

Ik maak graag zelf kleding, vooral voor mijn dochtertje maar ook wel voor mezelf. In mijn omgeving heb ik weinig mensen die dezelfde hobby/passie delen.

Ik heb geen fb, en zou het erg leuk vinden om via Whatsapp een groepje te hebben waar we onze hobby kunnen delen, tips en trick kunnen uitwisselen, advies kunnen vragen of projecten te kinnen laten zien.

Wie lijkt dat ook leuk?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Misssep,

Het lijkt me leuk om toegevoegd te worden in de groepsapp. Ik loop nu af en toe tegen bepaalde dingen aan en heb, net als jij, geen mensen in mijn omgeving die dezelfde hobby hebben. Ik zal je een pb sturen met mijn telefoonnummer. :)
Wat ontzettend leuk!!👍🏻🎉
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik klets graag mee, zal je mijn nummer pb-en.
Super leuk thisle!!
Alle reacties Link kopieren
Heel leuk idee, Misssep!ik word graag toegevoegd, ik pb je mijn nummer
Mag ik nog aansluiten? Ik maak graag kleding voor m’n zoontje.
Hoi sugadarlin en appeltje!
Willen jullie mij een berichtje sturen met je tel nr? Dan stuur ik jullie de groepsapp link, we hebben een hele gezellige en ook leerzaam groepje!
Leuk! Ik naai ook graag Maar wel met vlagen. Ene periode meer en dan weer een tijdje niet. Lijkt me wel leuk een WhatsApp groepje
Hoi Mikla, wat leuk dat je ook naait! We hebben een heel leuk gezellig groepje waar we veel van elkaar leren maar ook humor hebben. Stuur je me een berichtje met je tel nr? Dan stuur ik je de link
Alle reacties Link kopieren
wat leuk! ik naai zelf ook veel.

een appgroepje sla ik even over want ik lees vooral kinderkleding en dat maak ik zelf niet
En doooooor!
Oh nee hoor, maken ook kleding voor ons zelf, niet iedereen heeft kinderen of heeft de kinderen al groot.

Je bent welkom mocht je dat tzt willen, bedankt voor je berichtje!
Superleuk! Ik heb ook een pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Misssep schreef:
08-10-2019 09:07
Oh nee hoor, maken ook kleding voor ons zelf, niet iedereen heeft kinderen of heeft de kinderen al groot.

Je bent welkom mocht je dat tzt willen, bedankt voor je berichtje!
ik heb je een pb gestuurd ;-)
En doooooor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven