Oproepje contact Haarlem

27-09-2019 13:49 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Even een nieuwe gebruikersnaam aangemaakt om niet al te herkenbaar te zijn. Samen met mijn vriend en ons zoontje van 9 maanden woon en werk ik in Haarlem. We hebben hier niet heel veel contacten, en dat missen we soms allebei wel. Van mijn vriendinnen ben ik de eerste met een kind, dus het lijkt me leuk om contacten met andere moeders op te doen, maar dat is niet per se een harde eis ;).

Het lijkt me gezellig om gewoon iemand in de buurt te hebben om laagdrempelig af te spreken voor een kop koffie/thee in de stad, om samen rond te wandelen of om misschien wel samen met mijn vriend en een ander stel iets leuks te doen? Ik hou van films en documentaires kijken (met een baby helaas iets minder frequent), spelletjes doen en wandelen in de stad/op het strand/in het bos. Als hier iemand meeleest die hier ook oren naar heeft hoor ik het graag :).
Alle reacties Link kopieren
Wij wonen totaal niet in de buurt, maar is het niet een idee om te kijken of er een mamacafé is, of een babymassagecursus, of muziek op schoot ofzo? Ik heb hier hele leuke contacten opgedaan met zulk soort activiteiten!

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Dankje voor de tip! Mamacafe ga ik inderdaad ook naartoe, maar mijn ervaring is dat de contacten vaak daar blijven ipv dat je echt langdurig contact houdt.. Babyzwemmen gaan we binnenkort weer eens naartoe, en muziek op schoot klinkt ook heel leuk maar dat is net op een rottijd qua werkdagen. Goede tips wel, ik ga toch nog eens googlen of er nog meer van dat soort dingen in de omgeving zijn.
Alle reacties Link kopieren
Zoek ook alvast op dingen voor een dreumes, dat duurt tenslotte ook niet meer zolang meer!

O, en als je in een aangrenzende gemeente kijkt zijn de activiteiten vaak net op een ander tijdstip, dus misschien is dat ook een idee. Wij zitten met onze oudste bijvoorbeeld in het buurdorp op gym, want dat kwam met tijden beter uit.
Alle reacties Link kopieren
Is er toevallig Mom in Balance bij jou in de buurt?

Lekker sporten én kletsen met mede mama's. Ik heb daar best wat contacten mee opgedaan bij mij in de buurt.

En in het mamacafe kun je ook initiatief nemen om eens ernaast nog af te spreken met of zonder kinderen?
Alle reacties Link kopieren
@ Giraffe: Dankje voor de tips! Ik heb even gekeken, er is inderdaad mom in balance bij mij in de buurt maar dat lijkt met name op zwangerschap/vlak na de bevalling gericht. Maar misschien doe ik eens een proefles om te checken of het wat is, dank je wel!

Qua contacten na het mamacafe heb ik een keer nummers uitgewisseld met iemand, heb ooit een keer geappt om samen naar de stad te lopen maar toen kon ze niet. Het klonk alsof ze verder weinig behoefte had aan contact (daarna ook niks meer gehoord), dus toen heb ik het ook laten zitten. Ik wil mezelf ook niet opdringen ofzo dat voelt zo wanhopig?
Dat lijkt mij wel gezellig.
Stuur mij gerust een prive berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je helaas geen bericht sturen, ik denk omdat je account is geanonimiseerd? Lees dit bericht nu pas!
Lijkt mij ook wel leuk! Kan je mij een privé bericht sturen? Groetjes!
Haii, ik ben 32 jaar en woon in Haarlem. Ik hou van hapjes & drankjes en gezelligheid. Mocht je meer willen weten en kennismaken, stuur me een PB of laat weten hoe ik in contact kom:)
Alle reacties Link kopieren
Hoi, mocht je nog interesse hebben mag jij mij altijd een privébericht sturen.

Ik woon net buiten Haarlem, wel een tijdje gewoond tot afgelopen zomer.
Ik heb zelf een dochter van 4 maanden
Ik hou van gezelligheid bijv ergens een hapje eten of in de zomer naar een terrasje.
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels alweer een beetje een oud topic. Maar heb je een privé bericht gestuurd, mocht je nog steeds op zoek zijn 😉
“Don’t spend time on beating on a wall, hoping it will transform into a door!” ~ Coco Chanel
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur later ook even een pb, mocht je nog op zoek zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven