Gezellige meiden van 25/35 omgeving leiden

08-12-2019 09:11 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey viva forum!
Veel van mijn vriendinnen zijn al gesetteld en niet altijd meer in voor een leuke avond stappen, feestje, terras, borrel, strand, bos of wat dan ook. En dit mis ik wel. Zelf ben ik 29 en single en wonend in leiden. 
Mij lijkt het leuk om dingen te ondernemen! Dus mocht je je hierin herkennen stuur me dan een berichtje en wie weet zien we elkaar snel.
Groetjes uit Leiden!
Alle reacties Link kopieren
Hi! Ik ben 25 en zoekende naar een vriendinnengroep in omgeving leiden. Ik woon een jaar in voorschoten en zou het erg leuk vinden om bijvoorbeeld een eetclubje te hebben om af en toe mee af te spreken voor eten, borrels en pubquizen? Als meer meiden zich hierin kunnen vinden hoor ik het graag :)
Alle reacties Link kopieren
:hello:
Lijkt me gezellig
Woon vlak bij leiden, 35 jaar en opzoek naar wat gezellige sociale contacten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier helemaal niet meer naar gekeken zie ik 😬😬
Als jullie nog interesse hebben wil je dan een pb sturen? Lijkt mij wel gezellig in ieder geval, zeker nu het leven ook weer meer normaler gaat worden (en blijven hopelijk)
Xx
Hi!
Ik zie net je berichtje en zit waarschijnlijk in een vergelijkbare situatie met veel gesettelde vrienden. Ik hou ook van terrasjes, lekker eten, strand etc. Dus lijkt me gezellig je te leren kennen en eventueel andere meiden die hebben gereageerd.
Ik ben trouwens 27 jaar.
Liefs
Hi! Zou ik ook aan mogen sluiten? Ik ben 34 en woon in de buurt van Leiden.
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Zou ik ook mogen aansluiten? Ik ben 36 en woon in Den Haag :-)

Groetjes Astrid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven