Vriendinnen gezocht omgeving Breda/Etten-Leur /Roosendaal

04-02-2020 13:59 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi! Ik woon nu sinds een paar jaar in een dorp bij Etten-Leur, en omdat ik niet hiervandaan kom ken ik eigenlijk niet zo veel mensen uit de buurt. Het lijkt me leuk en gezellig om ook wat mensen te kennen die 'om de hoek' wonen.

Ik ben 30, getrouwd en wij hebben geen kinderen. Wel een lieve hond en ik ga altijd graag met hem wandelen.

Ik werk fulltime voor ons eigen bedrijf.

Een aantal keer per week ga ik zwemmen in Etten-Leur en daarnaast vind ik het leuk om gezellig iets te drinken (thuis of ergens anders), lunchen of gezellig een wijntje/spelletje/hapje thuis. Bioscoop vind ik leuk en uit eten gaan ook.

Ben jij ook op zoek naar gezellige vriendinnen/contacten en woon je ook in deze regio? Stuur mij dan een pb :)
En misschien zijn er zelfs meer mensen op zoek en kunnen we op die manier een gezellig groepje vormen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik woon in Breda en ga in maart verhuizen naar Hoeven.
Ik ben 30 en ga samenwonen met mijn vriend.
Ik bootcamp en zwem in Etten-leur (de Banakker?)
Toevallig zijn we nog op zoek naar meer spelletjes spelers want altijd alleen maar met zijn tweeën spelletjes doen wordt een beetje saai.
Bioscoop vind ik ook erg leuk.

Lijkt me leuk om eens iets af te spreken.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Kersje! Ik zwem inderdaad ook bik de Banakker. Bootcamp heb ik wel eens geprobeerd, maar daar bleek ik niet sportief genoeg voor :')

Spelletjes spelen vinden wij (mijn man en ik) ellebei erg leuk dus daar zal hij zeker ook voor in zijn. Misschien leuk om eerst eens iets af te spreken inderdaad :)
Alle reacties Link kopieren
In Breda en in Roosendaal is allebei een actieve spellenvereniging, vind je misschien ook leuk
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik kom uit Etten-Leur en ben nog steeds niet in ‘t zwembad geweest omdat ik niemand had om mee te gaan. Alleen ik ben nog aan t herstellen van een operatie met een open wond dus ik mag nu niet in het water. :nut: Ben 26 trouwens.
Alle reacties Link kopieren
@yellowlemon wanneer je weer mag zwemmen mag je gerust bij mij aansluiten hoor! Ik ga altijd alleen, en doe vaak mee met aquarobics. Meestal in de ochtenden, maar in de avond wil ik ook wel gaan.
Alle reacties Link kopieren
Leuk 😊 ik ben 31 trouwens. Laat maar weten als je een keer iets wil doen.
Uiltje0789 schreef:
04-02-2020 15:48
@yellowlemon wanneer je weer mag zwemmen mag je gerust bij mij aansluiten hoor! Ik ga altijd alleen, en doe vaak mee met aquarobics. Meestal in de ochtenden, maar in de avond wil ik ook wel gaan.
Ik zal het laten weten! :heart: Ik heb in de ochtenden gewoon tijd.
Hi Uiltje,

Wat een leuk bericht!

Ik woon zelf in een dorp in de buurt van Breda. Ik kom hier oorspronkelijk ook niet vandaan, dus ik zou het leuk vinden nieuwe mensen te leren kennen!

Zelf zwem ik ook graag. Ik ga naar de aquabootcamp in Breda en hou erg van sporten, maar ook van naar de bios gaan of wandelen met de hond.

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in Etten-Leur, en ben nog op zoek naar wat gezelligheid! Ook jullie leeftijd. En gek op spelletjes, pluspunten haha?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een ex zwemmer en ex waterpoloër. Wil mss weer wat zwemactiviteiten oppakken om fit te blijven (na “lock down”). Kan ik ergens in n app groepje aanhaken? Zou t mss wel leuk vinden om iets samen op te pakken. Ik ben 32 en woon in Breda
Alle reacties Link kopieren
He gezellig, ik kom uit roosendaal en 29 jaar. .
Stuur me gerust een berichtje en mssn een whatsapp groepje iets?

Groetjesss

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven