Festival- en feestvriendinnen gezocht! Omgeving ZH

28-02-2020 20:09 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Via deze weg ben ik op zoek naar meiden (25-30 jaar, ik ben 28) die het leuk vinden om festivals/ grote feesten te pakken. Ik woon in Delft.

Ik heb lieve, leuke vrienden en vriendinnen met wie ik veel kan ondernemen, alleen onze muzieksmaken verschillen ontzettend. Ik kan ze dit niet aandoen 😂😭 Best jammer, maar ook een leuke kans om nieuwe vriendinnen te maken 😄

Ik ben dol op techno en house en houd van dansen. Denk aan; Tiësto, Fedde Le Grand, Hardwell, Martin Garrix en natuurlijk ook buitenlandse DJ’s zoals Dimitri Vegas & Like Mike, David Guetta etc.

Niks is mij te gek 😄
Wie mee wilt doen! Ik hoor graag van je 😊

Groetjes,

Louisa
Alle reacties Link kopieren
Hoi Louisa!

Ga je toevallig naar DLDK 6 maart? Ik ben een vrouw van 28, ook uit Zuid-Holland en ik zie dat je dezelfde muziek leuk vind als ik.

Mijn vriend en ik (en nog twee oudere vrienden van ons) gaan dus naar DLDK in de RAI in A'dam. Mocht je willen komen, kunnen we kennismaken en wellicht kunnen we daarna nog een keer afspreken als het klikt?
Consistency compounds.
Alle reacties Link kopieren
TO, hopelijk lees je dit nog
Consistency compounds.
Alle reacties Link kopieren
@OwlyOne

Hoi!

Ik ga niet naar DLDK, lijkt het je anders leuk om op een ander moment af te spreken?

Groetjes 😊
louisa91 wijzigde dit bericht op 01-03-2020 10:47
Reden: Spellingscorrectie
2.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur je even een PB!
Consistency compounds.
Alle reacties Link kopieren
louisa91 schreef:
28-02-2020 20:09
Hoihoi,

Via deze weg ben ik op zoek naar meiden (25-30 jaar, ik ben 28) die het leuk vinden om festivals/ grote feesten te pakken. Ik woon in Delft.

Ik heb lieve, leuke vrienden en vriendinnen met wie ik veel kan ondernemen, alleen onze muzieksmaken verschillen ontzettend. Ik kan ze dit niet aandoen 😂😭 Best jammer, maar ook een leuke kans om nieuwe vriendinnen te maken 😄

Ik ben dol op techno en house en houd van dansen. Denk aan; Tiësto, Fedde Le Grand, Hardwell, Martin Garrix en natuurlijk ook buitenlandse DJ’s zoals Dimitri Vegas & Like Mike, David Guetta etc.

Niks is mij te gek 😄
Wie mee wilt doen! Ik hoor graag van je 😊

Groetjes,

Louisa
Hey Louisa, lijkt me ontzettend leuk! Ik heb een beetje het zelfde probleem haha en zo te lezen heb jij dezelfde smaak als ik :-D Ik ben 27 (bijna 28) en woon in Utrecht! Misschien leuk om in contact te komen??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een PB’tje gestuurd :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven