Vrienden/contacten omgeving Haarlem/Hoofddorp/Vijfhuizen

13-05-2020 09:16 13 berichten
Hoi allemaal,

Zoals de titel al zegt ik ben op zoek naar meer sociale contacten.

Ik in het kort; vrouw, 34 jaar, moeder van 3 kinderen. Alleenwonend in Vijfhuizen nu sinds een week.
Hiervoor een jaar in het oosten van het land gewoond en daarvoor in Haarlem.

Bijna geen sociale contacten meer dus trek ik de stoute schoenen aan en op zoek naar nieuwe leuke gezellige mensen.

Ik ben iemand die van thee houd (theeleuten) met goede gesprekken die variëren van hoe je dag was tot wat zich verder allemaal in de wereld afspeelt, of gewoon gezellig kletsen.

Verder houd ik van films kijken, geen actie films, wandelen, taarten maken, naar de sauna gaan.

Spreekt het je aan, lijkt het je leuk? Spring op je toetsenbord 😁 en stuur me een berichtje
Dag Elastiek, ik woon in hoofddorp, ben 36, man, 2 kids, 2 katten en 2 konijnen. Ik stuur je straks even een berichtje.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een pb gestuurd!
Mavelle & Maisnon3 ik heb jullie een pb terug gestuurd
Ik heb je een pb gestuurd!
Hoi in-harmonie

Ik heb nog niks ontvangen, zou je het nog een keer willen proberen?
Alle reacties Link kopieren
Hi!
Ik stuur je een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik ben Jessica, bijna 29 en woon tot heden in Hoofddorp. Heb een dochtertje van 14 maanden, maar zal binnenkort weer single mom zijn ivm relatie beëindigen.
Het lijkt me leuk om nieuwe contacten op te doen, ik ben ook een onwijze theeleut, vind naar de bios gaan erg leuk, en blog over mijn leven. Ben benieuwd of er een klik is als vriendinnen.

Groetjes Jessica
Hoi Haarband,

Ik zag hem staan 😁

Ik reageer vrijdag even, dus niet denken dat ik je vergeet hoor

Groetjes
Hey Jesje91,

Je klinkt al heel gezellig 😊

Ik zal jou vrijdag ook even een berichtje sturen, ben t/m donderdag nog erg druk met m’n werk 🙈

Je hoort me, groetjes
Hallo,

Ik ben net 35 jaar, twee kinderen en getrouwd. Woon in Hoofddorp
Jesje91 & Haarband ik heb jullie een pb gestuurd 😊
Aarbeipeer100 ik heb jou ook een pb gestuurd
😊

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven