Gelijkgestemden gezocht

20-05-2020 18:41 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk sinds de “corona crisis”, heeft mijn leven een ommekeer gekregen. Ik wist altijd al wel dat ik een ander leven wilde, en nu voelt het als “de tijd”. Het is voor mij tijd om afscheid te nemen van het oude en te gaan leven zoals ik dat graag wil. Daar horen ook nieuwe contacten bij.

Ik ben 32 jaar, vrouw, en alleenstaand. Mijn interesses zijn; Bewust Zijn/leven, yoga, paarden, natuur, psychologie, spiritualiteit, dieren in het algemeen. Ik houd ervan om buiten te zijn. Boswandelingen te maken.
Mijn droom is om buitenaf te wonen met veel dieren.

Ik ben over het algemeen wel een einzelganger. Dat komt omdat ik snel overprikkeld ben, maar misschien ook wel omdat ik niet de juiste mensen om me heen heb.
Ik ben in de eerste instantie op zoek naar online contact, wie weet als je in de buurt woont (of niet ;)) lijkt het me ook leuk om af te spreken. De omgeving waar je woont maakt niet zoveel uit.
Ik ben niet op zoek naar een relatie.

Spreekt dit je aan; stuur dan een berichtje :).
hoi Leya, je berichtje spreekt me zeker aan. Ik zie alleen niet hoe ik jou een berichtje kan sturen. Je mag me wel mailen op ***

Groetjes!
anoniem_643988ea8fcce wijzigde dit bericht op 21-05-2020 09:54
8.72% gewijzigd
Hoi,

Ik heb je een bericht gestuurd.

Groetjes Shirley
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mushanga,
Ik heb je een mail gestuurd. Ook iedereen die me een prive berichtje had gestuurd beantwoord.
Leuk en erg fijn dat er zoveel respons op is!

Groetjes Leya.
Leuk, ik heb je geantwoord!
Ik wilde je een PB sturen maar ik zie niet hoe ik dat kan doen :facepalm:
Misschien kun jij mij een PB sturen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik kan je ook geen PB sturen. Maar zou contact wel leuk vinden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven