Broer zoekt vrouw!

14-08-2007 16:45 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Shit! Zag ik van de week in de bieb een Viva met een reportage "Broer zoekt vrouw". Had ik dat maar eerder geweten! Daarom probeer ik het op deze manier, want ik heb namelijk ook een enorm leuke broer in de aanbieding...



Hij woont in Amsterdam, is bezig met promoveren, is 27 en is vooral heel erg sportief (klimmen, hardlopen, tennissen, wielrennen, mountainbiken). Hij is 1.88 m lang, slank en atletisch gebouwd, hij heeft donkerblond/bruin haar met een beetje krul en gewoon een leuke kop.

Hij houdt behalve van sporten ook van muziek (beetje alternatief, gitaar, wereldmuziek enz.) en van theater, wetenschap en actieve vakanties (huttentrektochten, fietsen).

Hij is rustig, staat niet graag in de schijnwerpers, heeft enorm veel gevoel voor humor, is betrouwbaar en gewoon superleuk.

Volgens mij dus de ideale man.



Oh ja, hij rookt en drinkt niet en feestjes zijn zeker niet zijn hobby. Qua uitgaan zul je hem dus eerder bij een concert in Paradiso of de Melkweg zien dan bij een feest in een of andere club.



Hij weet niet dat ik deze post op het forum heb gezet, maar ik wil hem graag verrassen met een hoop leuke reacties van sportieve, slimme en leuke meiden die het bovenstaande als muziek in de oren klinkt en die wel zin hebben in een sportieve date...

Stuur je reactie naar blupjes@yahoo.co.uk en dan hoor je van me!
Alle reacties Link kopieren


      Hoi barb,

      Leuke actie, ik heb je een mailtje getuurd!

      Misschien kunnen we jouw broer koppelen aan mijn collegaatje ;-)

      In ieder geval succes!!

      Liefs Jolanda
      Alle reacties Link kopieren
      Hoi!



      Schiet t wat op met de zoektocht? ;-]



      Groetjes!!

      Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
      Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

      Terug naar boven