Gezocht meiden om mee te rocken!

14-08-2007 21:24 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb aardig wat leuke vrienden en kennissen om mij heen en hoef me eigenlijk niet te vervelen. Maar ben sinds een jaartje helemaal verslaafd aan rock festivals en bandjes kijken.(zit ook sinds 3 jaar op gitaren, yé ) Helaas kom ik uit de house-scene en krijg ik niemand mee..... alhoewel dat is niet helemaal waar want ga straks naar Lowlands, en ben ook op Werchter geweest....maar goed. Lijkt me toch leuk om andere meiden te leren kennen die dit ook leuk vinden. Tot gauw !?

p.s. woon trouwens in de buurt van Den Haag en ben (slik) bijna 30
Alle reacties Link kopieren
Hier, hier!

Redelijk hetzelfde verhaal, niet uit de house scene, maar heb ook alleen vrienden met top 40 smaak, boeh!

Helaas geen kaartjes vor Ll, zoals half nederland, maar het lijkt me leuk om het tenminste over mijn vage muzieksmaak te kunnen hebben.

Ken jij leuke bandjes die ik nog móet horen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb precies hetzelfde, gelukkig gaat mijn vriend de laatste tijd mee naar fields en nu ook naar manson.

Hij vind hem maar een freak maar gaat voor het gezellige mee.

Volgend jaar gaan we ook zeker weer naar fields, ik ben zelf 27 en ging vroeger alleen.

Maar vooral sinds fields en vorig jaar waldrock vind hij het ook allemaal wel leuk, ja Slayer vind ie te hard geloof ik hahah
Alle reacties Link kopieren
Hee Lebanna (en de rest)!



ook ik houd van rock/alternatievere muziek (en trouwens ook van hiphp, dance/electro en soul :-)) en vind het leuk om af en toe concerten te bezoeken en kan zeker nog wat mensen in mijn vriendenkring gebruiken waarmee ik dat samen kan doen. Ik ga trouwens ook naar LL dit jaar (jippie). Wat zijn jou favorieten? Ik ben trouwens 28 en kom meer uit het oosten van het land.



grtz!



Laaraa
Alle reacties Link kopieren
Ha, leuk om zo te zien!

Ik durf echt niet alleen te gaan! Al hoor ik wel dat meer mensen dat doen. Stoer hoor. Ik vind dat Ll volgend jaar gewoon een terreintje moet hebben voor mensen die alleen gekomen zijn, dan ben je alsnog lekker met een groep ;)

Ik kom uit Utrecht trouwens.

Veel plezier dit weekend!
Alle reacties Link kopieren
Hallooo,



Jaja rocken is erg belangrijk in het leven, zeker in dat van mij.

Ik woon zelf in Groningen en heb dus VERA als favoriete hangout, maar ga af en toe ook de provincie uit om ergens bandjes te beleven.

Neem aan dat jullie bekend zijn met Last.fm????

Errug fijn en super handig.

Je klikt een favoriete band in en krijgt gelijk tientallen andere coole opties....

Festivals bezoeken is er dit jaar nog niet van gekomen. Vorig jaar RHCP en Morrissey gezien op Pinkpop en dat jaar daarvoor (of is het alweer langer geleden???) o.a. Interpol op Rock In Park.... Volgend jaar maar weer es kijken...



catch you on the flipside



grtjs
Alle reacties Link kopieren
Ik had dit berichtje al eerder gelezen en moest eraan denken toen ik helemaal uit mijn dak ging op mysteryland (kaartjes gewonnen) toen een dj een rock-plaatje tussendoor draaide :-) Dus ik denk toch echt dat ik geen echte houser meer ben, maar meer een rocker, ik ga het van het weekend nog een keer proberen maar dan op een feestje met oude-houseplaatjes (www.wooferland.com, was voorgaande keren nog erg leuk, beetje goede oude tijd herleven), verder ga ik niet zoveel meer housen. Heb nu 2 jaar LL moeten overslaan, flink balen! Dta 10x liever dan mysteryland, wat zeg ik 100x liever. En balen dat ik dan ook niet goed weet, met wie....

Het vervelende is nu dat ik vrij krap bij kas zit, maar nieuwe onbekende bandjes ontdekken is ook altijd erg leuk!

Ik ben trouwens (alweer) 31 jaar en kom uit a'dam

groetjes janine
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Leuk die berichten en herkenbaar! Ben zelf ook naar Ll geweest, was super! Heb voldoende leuke mensen om me heen, maar die zijn echt niet te porren voor rockconcerten etc..Op dit moment luister ik o.a. veel naar Kings of Leon en Interpol, maar ben ook helemaal in voor het ontdekken van nieuwe bandjes!Ben overigens bijna (!) 30 en woon in Brabant.



Grtz
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,



bij mij ook hetzelfde probleem in mijn vriendenkring.

af en toe ging er iemand mee maar had het dan echt niet naar haar/zijn zin. nog nooit ( ja ik schaam me) naar ll geweest, volgend har.

Ik ben 28 en woon in de buurt van den haag. aangezien ik niet in de juiste kring zit hoor ik altijd te laat waar er iets leuks was.....



groetjes am
Alle reacties Link kopieren
Hai



Wat herkenbaar dit. Ook niemand van mijn vrienden houd van de muziek (rock/ metal) waar ik erg van hou. Hierdoor moet ik allerlei concerten van bekende en minder bekende bands missen want ik ben niet het type dat in haar eentje gaat.

Heb weleens een vriendin meegsleurd, maar kon aan haar gezicht zien dat ze er niets aan vond. Ben ook met haar naar Lowlands (voor t eerst) geweest en ik stond bij de bands die ik leuk vond helemaal uit mn dak te gaan, maar in mn eentje...helaas...

Ik kom trouwens uit de buurt van Utrecht



Grtz!!
Alle reacties Link kopieren
oow amteg, zie dat je in de buurt van Den Haag woont, daar worden juist vaak avondjes georganiseerd met leuke optredens en uit die buurt komen ook heel wat goede (onbekende) bandjes, zonde om dat allemaal te missen dus...
Alle reacties Link kopieren
Hi Cicero (en de rest)



Balen is dat he, als er net een leuk concert voorbijkomt en er niemand interesse heeft. Meestal heb ik het ook te laat in de gaten, zodat er geen kaartjes meer zijn...Lees dat je ook op Lowlands bent geweest; welke bands heb je gezien? In mijn omgeving is er veel te doen in 013 ( Tilburg). 'k Woon zelf in Den Bosch.
Alle reacties Link kopieren
Heej ellow,



Ben idd op Lowlangs geweest, was helemaal geweldig!! Ben o.a bij After Forever, Delain, Lacuna coil, Interpol geweest. Ook nog bij Mika omdat mn vriendin daar heen wilde en tsja ze ging immers ook steeds met mij mee.. After Forever vond ik het aller allerleukst. (is eigenlijk meer metal dan rock, maarja..) Het klopt idd dat er in de 013 ook vaak goede optredens zijn. Ben er alleen nooit geweest, want ja, met wie zou ik moeten gaan? En ik ga absoluut niet alleen, vind het knap van de mensen die dat wel doen, maar ik zou me erg ongemakkelijk voelen. Van welke bands hou jij eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Zoeken jullie nog steeds concertmeiden?



Ik ga graag naar concerten en festivals. Ik ben ook naar Lowlands gegaan afgelopen jaar, zoals jaarlijks.

Ik vind het altijd superleuk om naar bandjes te gaan, helaas hebben steeds meer vrienden steeds minder tijd en zin om mee te gaan.



Ik ben 30 en woon in de randstad.

Binnenkort ga ik naar Bloc Party.
Alle reacties Link kopieren
Ook hier veel muziekliefhebbers dus, ik heb laatst een groep aangemaakt op last.fm voor mensen die van muziek houden, ala lowlands, noorderslag etc en andere mensen zoeken die van (deze) muziek houden. Er zijn nog niet zoveel leden en er is dus ook nog niet zoveel activiteit. Dus als je wilt kun je je hier aanmelden en praten over muziek of vragen wie mee wilt naar een concert of festival.



Last.fm Indie Rock and Roll

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven