Gezellige vriendinnen gezocht Den Bosch

15-08-2007 20:45 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik ben 29 jaar en hoewel hoogzwanger van ons tweede kindje, mis ik het contact met vriendinnen die niet terugschrikken van het feit dat ik moeder ben. Mijn ervaring is dat OF de vriendinnen die nog geen kinderen hebben afhaken, OF dat de vriendinnen met kinderen hun relatie zien stranden, en vervolgens de deur niet meer uit kunnen omdat ze alleenstaand raken. Natuurlijk steun ik die vriendinnen door thuis wat af te spreken, maar ik mis nou net het gezellige kletsen, eten, drinken en shoppen buiten de deur !



Misschien herken je iets in mijn verhaal en lijkt het je leuk om je contacten uit te breiden ! Wel graag in Den Bosch of omgeving..



Groetjes Monique
Hallo,



Zag je advertentie toevallig staan.

Ik (30 jaar) woon in Den Bosch en ben moeder van dochter van 7 maanden.

En herken wel iets in je verhaal. Wil ook gewoon nog lekker shoppen, erop uit', cursus etc. Meeste van vriendinnen hebben nog geen kinderen. En daarbij wonen we hier nog niet zo lang en ken daardoor niet veel mensen in Dbosch.

Lijkt me ook wel leuk om wat meer mensen hier te kennen. Dus hou dit topic in de gaten. Wie weet toch...(misschien keer kletsen op msn)

Groetjes Babba
anoniem_6498ae560c861 wijzigde dit bericht op 15-08-2007 21:42
Reden: %
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi Monique,



Op zich heb ik het niet dat ik het contact mis met vriendinnen die niet terugschrikken van het feit dat ik moeder ben, omdat de meeste van mijn vriendinnen nu ook moeder zijn :-) :-) Maar, ik woon nog niet zo lang hier in het Brabantse en wil graag gezellige mama's leren kennen om eens iets leuks te ondernemen met of zonder kids.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Monique, Babba en Lovisa,



Hier ook een kersverse mama (3,5 maand) van 28 jaar uit Den Bosch :hello:

Houdt me aanbevolen voor contacten via MSN of IRL, lijkt me erg leuk! Ben alleen wel een klein beetje digibeet @-( , dus initiatief om een MSN-groepje op te zetten laat ik dan wel liever even aan een ander over....



Groetjes,

Marieke
Alle reacties Link kopieren
Hai Hai,



Mij lijkt het ook leuk om meer meiden uit Den bosch te leren kennen.

Ik ben zelf nu nog kinderloos, maar dat wil niet zeggen dat ik meiden die kinderen hebben een probleem vindt.

Ik hou er ook van om lekker te terrassen, te shoppen, eigenlijk gewoon genieten van het leven! Lekker Bourgondisch

Vandaar dat Den bosch natuurlijk ook een uitstekende stad is :D .



X Zon
HOi Monique en anderen,



Ben benieuwd wanneer je uitgerekend bent. Ben zelf ook zwanger 28 wkn en mij lijkt het juist weer leuk om mensen te leren kennen die ook zwanger zijn/ cq kinderen hebben. Want in mijn omgeving zijn de meesten daar dus nog lang niet aan toe.



Ennuuh ik vind shoppen, kletsen, terrassen ook errug leuk!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hé, dat gaat lekker snel met alle reacties !

Het MSN-en heb ik al in jaren niet meer gedaan, dus daar moet ik weer even inkomen. Lijkt me inderdaad wel leuk om met elkaar te kletsen via MSN, er zullen altijd wel meiden afhaken en misschien ook wel bijkomen.

Wat is het handigst om in contact te komen ? Mijn hotmailadres is myp78@hotmail.com. Ben zelf nu Apple-gebruiker maar heb al eens een versie gedownload, dus die moet ik even weer tot leven wekken. Ik hoop dan dat ik jullie tegenkom op MSN.



Lala1979, ik ben inmiddels ruim 36 weken, dus het zit er nu echt aan te komen.

Misschien vinden jullie het raar dat ik nu ineens op zoek ga naar vriendinnen, maar ik ken mezelf en moet gewoon de koe bij de horens vatten in plaats van binnen te gaan zitten deze winter. De kleine zal heus z'n draai wel vinden hier thuis en 's avonds slapen ze straks toch. Kan mama mooi de deur uit!



Wie weet spreken we elkaar binnenkort op MSN; om als groepje te kletsen moet ik ook eerlijk bekennen dat ik de gebruiksaanwijzing van MSN weer even door moet lezen...



groetjes,

Monique
Alle reacties Link kopieren
Hoi Monique!



Vind het helemaal niet gek hoor dat je nu op zoek gaat, het zou leuk zijn als er een leuk en gezellig groepje zou ontstaan. Hoe oud is je eerste kindje eigenlijk? En hoe gaat de zwangerschap?



Ik weet ook niet hoe dat moet om in een groepje te kletsen, maar daar komen we vanzelf wel achter toch?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Wilde toch eens kijken of zo'n MSN-groep nu zo lastig was om op te zetten, maar dat viel reuze mee!

Het is me dus gelukt :cheer2: , alleen is het op dit moment niet mogelijk anderen hiervoor uit te nodigen. Zal af en toe even nagaan of het al lukt en dan zal ik jullie uitnodigen voor die groep.



Willen degenen die hun e-mail adres hier niet willen plaatsen dan even aan de Angel vragen of ze die aan mij door kan mailen?

Dan kunnen we daar iets uitgebreider kennis maken, lijkt me leuk!



Groetjes,

Marieke
Alle reacties Link kopieren
Hoi Marieke,



Wat goed! Ben erg benieuwd. Mijn mailadres heb je, dus je mag me ook toevoegen op MSN als je wilt (Monique heb ik al gevonden :-) ).



Groetjes!
Hey mijn emailadres is svdstaak@hotmail.com....Jullie mogen me toevoegen..

Is er nu een msn groepje???

Lijkt me gezellig!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
:mad: msn-group doet het nog steeds niet! :mad:



begrijp dat sommigen al msn-en met elkaar, maar zo'n msn-group is ook wel leuk, dan hoef je tenminste niet tegelijk online te zijn en kun je foto's plaatsen enzo, maar het lukt niet om anderen hier voor uit te nodigen (vanwege onderhoudswerkzaamheden).



Zit dus nog in de planning.....



Hopelijk binnenkort dan :sigh:
Alle reacties Link kopieren
Een Yahoo-group misschien??? Werkt ook best aardig vind ik :-)
Alle reacties Link kopieren
Hee hoe zit het met de MSNgroep Marieke? Is er nog iemand die daar behoefte aan heeft?
Alle reacties Link kopieren
hoi meiden,



ben inmiddels Mariekje geworden ivm forumprobleempjes....

uitnodigen op MSN-groups lukt nog steeds niet, maar ik denk dat je je wel aan kan melden via http://groups.msn.com/Bosschemamasenniet-mamas, dan kan ik je accepteren..... hoop dat het lukt.....



groetjes,

Marieke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven